reactie gevraagd op aanbiending MMarkt

Status
Niet open voor verdere reacties.

toegje

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2010
Hallo,
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop voor m`n dochter,zij heeft `m nodig voor school,gamen wordt haast niet gedaan.Prijs ong. 500 a 600 euro.
Nu is m`n oog gevallen op de aanbieding van de Medimarkt;HP G62-B90ED. voor 599euro
http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/G62-B90ED,10101,14845,153597.html
Als ik dit type googel komt er niets uit om te vergelijken,vreemd.
Daarom vraag ik jullie mening..... is HP een goed merk en wat vinden jullie van de specificaties?
Mvg.

Hm,hier doet ie `t wel :o
Heb ff gekopieeerd ;) misschien makkelijker.
Type: NotebookEen notebook is een draagbare computer. Ook wel laptop of schootcomputer genoemd.
Processor merk: AMDAMD is een Amerikaanse producent van computerhardware. AMD ontwikkelt en produceert onder andere processors voor desktop-pc’s, notebooks en grafische kaarten. Phenom™ II triple-core processor N830
Processor snelheid: 2,1 GHz
Flash memory cards supported: Memory Stick , SD-geheugenkaart , xD-Picture Card
Beeldschermgrootte: 15.6 inch
Beeldschermresolutie: 1366 x 768
Besturingssysteem: Legitieme Windows® 7 Home Premium 64-bits
Card reader: 5 in 1 kaartlezer
Geïntegreerd WLAN: ja
Geïntegreerde webcam: ja
DVD-brander: DVDDvd is de afkorting voor "Digital Versatile Disc" (veelzijdige digitale schijf). De opslagcapaciteit van een dvd is 25 maal groter dan van een cd. ±RW (±R DL) / DVD-RAM
Cache size: Level 2 cache, 1,5 MBMB is de afkorting van megabyte.
Optische drive: DVDDvd is de afkorting voor "Digital Versatile Disc" (veelzijdige digitale schijf). De opslagcapaciteit van een dvd is 25 maal groter dan van een cd. ±RW (±R DL) / DVD-RAM
Double layer: DVDDvd is de afkorting voor "Digital Versatile Disc" (veelzijdige digitale schijf). De opslagcapaciteit van een dvd is 25 maal groter dan van een cd. ±RW (±R DL) / DVD-RAM
Geluid: GeluidskaartEen geluidskaart is een kaart waarmee een computer geluid kan produceren of opnemen.
Overige aansluitingen: 1 VGA-poort; 1 HDMI-poort; 1 stereo hoofdtelefoonuitgangen; 1 microfooningang; 3 USB 2.0 poorten; 1 RJ45 Ethernet-poort
incl. software: Recoverypartitie (met mogelijkheid om systeem, applicaties en drivers apart terug te zetten); Optionele her-allocatie van de recoverypartitie;
WLAN standaards: 802.11 b/g/n
Incl. antivirussoftware: ja
Kleur: Matzwart met prismapatroon
Afmetingen (B/H/D): 24.6 cm (l) x 37.4 cm (b) x 3.18 cm (min h) / 3.68 cm
Gewicht (incl. accu): Vanaf 2,2 kg Gewicht is afhankelijk van de configuratie

sorry, had mijn bericht weer verwijderd omdat deze het de tweede keer wel deed.
excuus voor de verwarring.

Laatst bewerkt:
@toegje : Welkom bij de Helpmij!

gelet op de naderende feestdagen, mag het dan ook € 699,-- zijn? Dan weet ik een laptopje dat de door jou gevonden HP op álle fronten dik verslaat, inc. 3 jaren garantie en voor laptopjes kan de garantie niet lang genoeg zijn..............

In afwachting van je antwoord, dan toch maar vast het alternatief : Klik
Deze heeft duidelijk de voorkeur op de HP en dan niet alleen vanwege de specificaties, maar ook qua merk(reputatie).

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan