Reactie Over Printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0118

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2001
Hoi,

Ik sta op het punt om een Laserprinter te kopen

Merk: Samsung
Type: ML 1710
Prijs: € 99,-

Meer informatie over deze printer

http://www.paradigit.nl/pdf/10006598v.html

Mijn vraag is of dit een goede laserprinter is ?

Met vriendelijke groet

Laatst bewerkt door een moderator:
ofschoon ik deze printer niet ken, lijkt het me wel wat. Je kunt met diverse papierformaten werken, en 16 paginas per minuut is niet gering.
Parallel en USB is altijd meegenomen. Bedenk wel dat je alleen zwart/wit kunt printen. Informeer ook eens naar de kosten van een nieuwe cartridge / toner en bedenk dat een laser bij intensief gebruik af en toe een beurt nodig heeft. Anderzijds: 3000 paginas voor € 99,- haalt menige inktjetprinter niet met 10 dure vullingen.
En een goedkope inktjetprinter kost je ook de helft van het bedrag wat je nu spenderen wilt.
Mijn advies: als je veel printen maakt, doen. En op ebay kijken voor een goedkopere cartridge, of eventueel deze printer te koop aanbieden en weer een complete laserprinter aanschaffen.

Succes

Printer

Meteen kopen is mijn advies. Ik kocht twee maanden geleden de Samsung ML-1510 prima ding,voor
€ 129,00 (zelfde leverancier) En de specificaties van de ML 1710 zijn nog beter. Je krijgt er een toner-cartridge bij voor 1/3 gevuld, waar je nog altijd zo'n 1000 stuks A4 mee kan printen. Daarna koop je een volledig gevulde cartridge (goed voor 3000 A4 dus) waarvan de verkoopprijs op dit moment € 79,00 is. Overigens heb ik nu een klein beetje de pé in natuurlijk.

Hallo wiempie,

Waar staat dat de toner maar voor 1/3 gevuld is?

Ik kan dit nergens terug vinden of heb jij daar ervaring mee?

Ik overweeg ook deze printer aan te schaffen. Momenteel gebruik ik een inkjet printer maar omdat ik periodes heb dat ik erg weinig print heb ik regelmatig dat mijn cardridges verdrogen en dan kan ik ze weggooien.

Ik neem tenminste aan dat ik dat bij gebruik van de toner geen last van heb omdat er dan gebruik gemaakt wordt van poeder.

Cartridge vulling

In de documentatie van mijn Samsung ML1510 staat vermeld dat de meegeleverde tonercartridge voor 1/3 gevuld is. Ik ga er vanuit dat dit standaard is voor levering bij nieuwe printers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan