Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij test dus maar 1 browser op jouw systeem.
Jammer dat je de andere browsers niet wilt testen of niet wilt laten zien.
Dus als ik je goed begrijp bewijst een lagere score van IE9 dat IE9 sneller is?Maar 1000 punten minder.![]()
This benchmark tests the core JavaScript language only, not the DOM or other browser APIs.
Dus ja ook op jou machine is chrome sneller (op basis van de test)Google chrome.
Maar 1000 punten meer.
De link van de test waaraan je refereert is natuurlijk niet heel erg onpartijdig te noemen:Ik spreek uit ervaring... Tests (van en niet van Microsoft) hebben toch laten zien dat IE9 enorm snel is. 1000 vissen in een aquarium aan 60 FPS (topsnelheid) in IE9 en 3 FPS in Firefox... dat zegt genoeg.
Ook wanneer ik de browsers opstart is IE9 het snelste. Het openen van de tabladden van de vorige keer is in IE9 op 3 seconden volledig geladen en helemaal klaar.
Firefox 3.6 deed ze boem in 1 keer, waardoor het gerust 1 minuut en 20 seconden nam om de tabladden te openen en vaak vast te lopen.
Firefox 4.0 laad tablad per tablad, wat resulteert in 1 minuut wachten voor dat eindelijk mijn pagina's klaar zijn.
Opera kent diezelfde methode en heb ik nooit last van een crashende browserAls een van die browsers nu bv. crasht, dan sluit de hele browser af. Ook weer een tijdlang wachten voor je browser dan weer opstart. IE9 geeft een melding, sluit het tablad en opent het direct opnieuw. Dat gebeurt in 4 seconden." Een grote vordering.
Yup Van elke test zoek je natuurlijk de meest onafhankelijke "FishIEtank...."Aangezien dat die Analyzer blijft analiseren voor uren veronderstel ik dat de uitvinder geen IE fan is. Die tests worden wel vaker door concurrentie uitgevonden, vooral Apple.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.