Reacties Securitycenter op Spybot Search & Destroy Notificaties negeren?

• Onderwerp starter Onderwerp starter ruut
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ruut

Verenigingslid
Lid geworden
20 apr 2005
Bij Spybot Search & Destroy heb ik nog één probleem. Ik krijg nog steeds na controle de volgende meldingen:

Windows Security Center FirewallDisableNotify:Settings(Registerandering.,nothing done
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\FirewallDisableNotify!dword:0

en

Windows Security Center Anti-VirusDisableNotify: Settings (Registerverandering.,nothingdone
HKEY_LOCAL_MACHINE_SOFTWARE\Microsoft\Security Center\AntiVirusDisableNotify!dword:0

Buffy reageerde op mijn eerdere vraag dat dit reacties zijn Spybot op de instellingen van de notificaties van Windoows Beveiligingscentrum. Ik zou deze resultaten op de negeerlsijt kunnen plaatsen maar ik weet niet hoe.

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt en vriendelijke groet,

Ruut

To add a problem to the single ignore list, simply right-click on it in the results list, and choose the appropriate menu item.)

Van de website van de makers!!

Laatst bewerkt:
Ook in het Nederlands:p

(Om een probleem aan de single ignore list toe te voegen, klikt u er met de rechter muisknop op in de lijst met resultaten, en kies het geschikte onderdeel van het menu.)

Ja, maar hoe kom ik bij die negeerlijst? Van Windows of Spybot?
Misschien een beetje dom maar ik weet het niet.
Bedankt alvast.
Groet,
Ruut

Je doet gewoon een scan met Spybot. Klik op de plusjes voor de resultaten die je wilt negeren. Klik met de rechtermuisknop op de betreffende registersleutels en selecteer "Sluit deze detectie uit van verdere zoekacties".

Zo dus:

spybot6ou.jpg

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=223437

Dan heb je niet op de plusjes geklikt. Je klikt op het plusje (de + dus) voor een detectie die je wilt negeren. Daaronder verschijnen dan de registersleutel(s) waar het om gaat. Dat kun je op mijn plaatje in het vorige bericht ook zien. Als je daar met de rechtermuisknop op klikt, zul je zien dat de optie niet meer grijs is.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan