Read only weg halen? doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

foxcat95

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2008
Beste Helpers

Ik heb een vista computer waarbij ik laatst een muziek bewerk programma had gedownload
maar ik kan de muziek die in mijn mapje staad niet openen dus ging ik bij die map naar:

Eigenschappen en zo toe read only geuncheckt en probeerde het toen weer te openen
maar lukte nog steeds niet......

dus ik ging weer naar eigenschappen enzo en daar stond weer een vinkje bij read only!

heb een beetje gegoogled en ik kwam op dingen met commend promt en alles uit daar snapte ik niet bepaald veel van......

Dus kan iemand mij PLZ helpen want het is kerst vakantie en ik loop me een beetje te vervelen:(

:thumb:Alvast Bedankt:thumb:

Beste foxcat95,
Vorige week kon ik één videobestand van een DVD backup niet meer weghalen en denk nu net als jij dat Vista nogal moeilijk rechtenbeheer heeft. Inderdaad komt steeds dat afvinkje terug bij Read Only. Ik heb op de diverse tabbladen van de eigenschappen (ook geavanceerde instellingen van rechten) alles aan mij toegewezen en was zeker Administrator maar het maakte niet uit. Toch kon ik de volgende dag, dus kennelijk na computer uit, het bestand gewoon wissen. Dit scheelde heel wat hoofdbrekens want ik had er ook geen oplossing voor gevonden. Probeer nog eens. Ben benieuwd naar de andere reacties.

....

Het is een optie maar inderdaad moet er een goede oplossing zijn:thumb:

Iemand nog ideeën?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan