Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toen was het jouw IP. Maar jullie hebben er meerdere.Geplaatst door York
Hallo allemaal,
Ik wou toch even reageren. Omdat ik bij dit probleem toch betrokken word. Ik wou even mededelen dat ik hier niks mee te maken heb. XP_PC als je mijn IP adres wil checken met de mailer zeg het dan even.
Greetzz York
Geplaatst door XP_PC
Op het mafiawebforum had Misha van zeker 20 soorten IP's gepost. Vraag aan admin op helpmij.
Maar dit begint persoonlijk te worden, voor verdere vragen kan je beter verder gaan op MSN.
Ik wil jullie niet bij deze topic betrekken want anders wek ik misschien de indruk dat het weer persoonlijk is.
Wat nou Misha gang? Ik heb het nooit over een Misha gang gehad! Hij heeft het altijd over een J-P bende.Geplaatst door York
Je wil ons misschien niet betrekken bij dit topic, maar dat heb je onder tussen al gedaan. Wat had het anders voor nut om weer is over Misha of de Misha-gang te beginnen?
Greetz York
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.