Reageer systeem tut

• Onderwerp starter Onderwerp starter Accez
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Accez

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2010
Hallo beste mensen, ik ben momenteel bezig aan een habbo fansite. De actualiteit zal er overtreffen :p. Maar als ik artikels plaats zou ik willen dat men zou kunnen reageren. Mijn actualiteit kan je bekijken op Habbosolutions Headlines. Daar zie je ergens staan Accez met een datum. Daarvoor zou ik dan een link zetten met reageer en daarnaast met het aantal reacties. Als je dan op reageer of op de aantal reacties klikt zou ik graag hebben dat ik dan naar een pagina ga. Waar het gehele artikel met nog meer prentjes opstaat. Daaronder de reacties en dan daaronder een systeem waarmee je kan reageren. JE moet voor te reageren niet ingelogd zijn ofzo. Wil iemand zoiets maken voor mij of weet iemand daar een tut over. Zou je die dan pls willen geven.

MVG, Accez

Ik zou als ik jou was gewoon een algemene tutorial volgen voor het maken van PHP scriptjes, als je daar een basis begrip van hebt zou dit wel moeten lukken.

Ik wil het ook best voor je maken, ik werk al vanaf 50 euro per uur :rolleyes:

Ik zou als ik jou was gewoon een algemene tutorial volgen voor het maken van PHP scriptjes, als je daar een basis begrip van hebt zou dit wel moeten lukken.

Ik wil het ook best voor je maken, ik werk al vanaf 50 euro per uur :rolleyes:

Ik bedoel niet perse maken maar er zal toch wel ergens een tut zijn? Zoniet, kent iemand ook duidelijke en volledige tut's over php. Ik heb maar de de basiskennis.

Over het algemeen zijn er alleen algemene tutorials te vinden, aangezien het idee is dat je, als je kunt programmeren, er zelf wel uitkomt en als je niet kunt programmeren, een tutorial geen zin heeft.

Je kunt de w3schools tutorial doen: http://www.w3schools.com/php/php_syntax.asp

Daarnaast kun je ook gewoon beginnen en als je vastloopt hierheen komen. Wat je zult moeten doen is een manier van opslag kiezen (een SQL database is een beetje de standaard) en wat formpjes maken die data van de user sturen naar de database en dat weer inladen.

Het is allemaal niet zo lastig als het klinkt denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan