aevitasandTQ
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 19 dec 2006
Ik ben de laatste tijd bezig geweest met een filmpje te produceren met Microsoft Movie Maker.
Daarbij heb ik gewoon de foto's genomen, ingevoegd, verwerkt, overgangen toegevoegd, muziekje erbij, gewoon de hele procedure...
Ik heb echter een probleem dat als ik hem nu wil bewerken, opslaan in filmbestand, dat dan mijn PC zegt dat "Movie Maker" niet reageert.
Dat was probleem 1 met movie maker:
Het volgende probleem is dat ik het filmpje dat ik wel eerder heb laten maken(niet helemaal af) op DVD zou willen branden. Het gaat namelijk hier om een presentatie...
Als ik op: Filmbestand opslaan druk, dat hij dan hem opslaat als een WMV
Dit soort weet mijn DVD speler niet te vinden en ik heb op andere forums gehoord dat je er bijv. AVI van moet maken...
Weet iemand hier een geschikte converter voor?
Het is mij namelijk niet gelukt het over te brengen...
Ik gebruikte toen:
ImTOO MPEG Encoder 3
Kan iemand me hierbij helpen?
MVG
ævitas
Daarbij heb ik gewoon de foto's genomen, ingevoegd, verwerkt, overgangen toegevoegd, muziekje erbij, gewoon de hele procedure...
Ik heb echter een probleem dat als ik hem nu wil bewerken, opslaan in filmbestand, dat dan mijn PC zegt dat "Movie Maker" niet reageert.
Dat was probleem 1 met movie maker:
Het volgende probleem is dat ik het filmpje dat ik wel eerder heb laten maken(niet helemaal af) op DVD zou willen branden. Het gaat namelijk hier om een presentatie...
Als ik op: Filmbestand opslaan druk, dat hij dan hem opslaat als een WMV
Dit soort weet mijn DVD speler niet te vinden en ik heb op andere forums gehoord dat je er bijv. AVI van moet maken...
Weet iemand hier een geschikte converter voor?
Het is mij namelijk niet gelukt het over te brengen...
Ik gebruikte toen:
ImTOO MPEG Encoder 3
Kan iemand me hierbij helpen?
MVG
ævitas
Laatst bewerkt: