Reageert niet:

Status
Niet open voor verdere reacties.

aevitasandTQ

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 dec 2006
Ik ben de laatste tijd bezig geweest met een filmpje te produceren met Microsoft Movie Maker.
Daarbij heb ik gewoon de foto's genomen, ingevoegd, verwerkt, overgangen toegevoegd, muziekje erbij, gewoon de hele procedure...
Ik heb echter een probleem dat als ik hem nu wil bewerken, opslaan in filmbestand, dat dan mijn PC zegt dat "Movie Maker" niet reageert.

Dat was probleem 1 met movie maker:
Het volgende probleem is dat ik het filmpje dat ik wel eerder heb laten maken(niet helemaal af) op DVD zou willen branden. Het gaat namelijk hier om een presentatie...
Als ik op: Filmbestand opslaan druk, dat hij dan hem opslaat als een WMV
Dit soort weet mijn DVD speler niet te vinden en ik heb op andere forums gehoord dat je er bijv. AVI van moet maken...
Weet iemand hier een geschikte converter voor?
Het is mij namelijk niet gelukt het over te brengen...
Ik gebruikte toen:
ImTOO MPEG Encoder 3

Kan iemand me hierbij helpen?

MVG

ævitas

Laatst bewerkt:
Wat je eerste probleem betreft:

heb je soms een codec pakket geinstalleerd?

Als ik naar het volgende brows, krijg ik hetvolgende:

C://Program Files/K-Lite Codec Pack/

Ik weet niet of U dat bedoelt met Codec Pack...
Ik heb dit overigens ook met andere programma's zoals Word en Excel, wel minder frequent, maar ik heb ze soms wel...

MVG
ævitas

Ik weet uit ervaring dat de combinatie K-lite codecpack en Movie Maker , geen fijne is.
Wanneer je dat K-Lite pakket eraf gooit, is je eerste probleem opgelost.

Finisching

Bij deze bedank ik de 2 posters voor hun aandeel in het oplossen van mijn probleem...
Vreemd genoeg heb ik K-Lite Codec Pack er niet vanaf hoeven te gooien, maar deed hij het uit zichzelf al...:confused:

De
van Bertus heeft mij ook erg geholpen in het verhelpen van dit probleem

Ik heb het programma gedownload( de Free Trial) en heb de aanwijzingen die op het internet stonden opgevolgd.
Vervolgens toen ik op CONVERT drukte, kwam er dat je je moest registreren of iets dergelijks, daar druk je dan op LATER...
Op internet is namelijk ook geen CRACK te vinden, zo hoef je NIETS te kopen:thumb:

MVG

ævitasandTQ

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan