Realtech driver probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramshield

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2008
Berichten
832
Ik heb dus mijn PC net opnieuw geinstalleerd, omdat ik steeds een fout kreeg. Ik kreeg het er niet uit.

Maar nu installeerde ik dus de Realtek HD Audio Manager Driver, en ondertussen was ik op Google Chrome bezig.
Nu heb ik het probleem dat door Google Chrome mijn PC telkens vast staat. Terwijl de driver bezig was, stond Google Chrome vast, en moest ik een hard reset doen.

Alleen, nu heeft hij dus gedeeltelijk de drivers geinstalleerd. Maar niet volledig. Ze staan ook niet bij Alle Programma's. En ik kan het dus niet opnieuw installeren.
Dan krijg ik namelijk een error die aangeeft dat de Drivers al geinstalleerd zijn.

Ik heb het al geprobeerd te verwijderen met Driver Sweeper, Advanced SystemCare eroverheen gehaald, en handmatig verwijderen lukt ook niet, aangezien ik niet weet waar het staat, ik kan het nergens vinden.
Heeft iemand enig idee wat ik nu moet doen?

(Ik heb overigens Windows 8.)
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens of je de driver zélf (los) kunt halen uit het installatie-pakket zonder het installatie-programma te draaien.
Dus zodat je de driver kunt installeren vanuit Apparaatbeheer.

Tijs.
 
Hoe gaat dat in zijn werk? Moet ik dan de .exe uitpakken?

En in apparaatbeheer, waar moet ik wezen om dat toe te wijzen, het installeren zonder .exe.
 
Gaat het nu om de Realtek driver of over een Logitech driver? Indien Logitech driver, voor wat voor apparaat?
 
Excuses, het gaat om de Realtek driver voor Logitech speakers.

Het zijn Logitech z523 speakers, en ik gebruik de Realtek HD Audio Manager drivers, om het geluid beter te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Dan zou je beter even je titel kunnen aanpassen;)
 
.exe bestanden van installatie-software zijn doorgaan prima uit te pakken, bijv. met winrar of 7-zip
En doe ook even een link naar de drivers die je nu probeert te installeren, dan kunnen wij vanaf onze kant ook kijken of we de driver eruit los kunnen weken.

Tijs.
 
Nadat ik het heb uitgepakt en heb geinstalleerd, en opnieuw heb opgestart, werkt het.
Hartelijk bedankt voor de hulp! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan