realtek 8180netwerkkaart configureren

Status
Niet open voor verdere reacties.

tubaboy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 mei 2004
Wie kan mij vertellen hoe ik mijn realtek 8180 configureer in mijn desktop. De bedoeling is dat ik draadloos mijn laptop en desktop kan zien.
Ik heb adsl en een router/modem. Dit alles draadloos.

Laatst bewerkt:
als ik een handleiding had gehad , denk ik dat ik deze vraag niet op het forum had gesteld.

was maar een suggestie, je hebt ooit van die mensen. vind het wel vreemd dat je geen handleiding erbij hebt gekregen. zelfs geen cd met software + handleiding? weggooien die rommel :p
even ontopic:
configuratiescherm > netwerkverbindingen > de bewuste verbinding openen > eigenschappen
hier hoort iets geinstalleerd te zijn als microsoft netwerkbeheren of locaties delen of iets in die geest (beetje lastig te zeggen omdat ik momenteel op linux zit maar je ziet er wel iets bijstaan wat logisch overkomt en wat je nodig hebt) zorg dat deze aangevinkt is.
naderhand zou je als het goed is met start > netwerklocaties je laptop en desktop kunnen toevoegen (mits ze er nog niet staan).

Ik ga het proberen. Ik heb wel een cd gehad, maar door verhuizing kan ik hem niet meer vinden. Bedankt mvdd.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan