Realtek AC97 onboard

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gr@smaaier

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2004
Deze geluidskaart zit op een asus p4p800-e moederbord en ik heb er last van als ik zeg maar een audio gesprek aan het doen ben met msn ik geen geluid meer hoor van mijn games.

Wie weet wat ik hier aan kan doen alle orginele en geupdate drivers heb ik al geprobeerd en mijn besturingssysteem is windows XP Pro.

Hoop dat 1 van jullie hier een antwoord op heeft. :thumb:

Deze geluidskaart zit op een asus p4p800-e moederbord en ik heb er last van als ik zeg maar een audio gesprek aan het doen ben met msn ik geen geluid meer hoor van mijn games.

En nu in het Nederlands :8-0:

Welke officeiele drivers heb je geprobeerd? (waarvandaan gehaald)

Geplaatst door H@NsiePanzzzer

En nu in het Nederlands :8-0:

Welke officeiele drivers heb je geprobeerd? (waarvandaan gehaald)

Ikzal het proberen H@NsiePanzzzer. :p

Ich bien ein berliner .:confused:

Nee alle gekheid op een stokje. Ik heb de cdrom gebruikt die bij deze geluidskaart was bijgeleverd de site van realtek de laatste drivers gedownload en ook geprobeerd en zelfs nog op Asus geweest voor de laatste geluidskaart drivers.

De kaart werkt naar behoren maar moet nietmeer dan 1 programma opstarten die geluid maakt want dan hoor ik van het tweede programma het geluid nietmeer het enigste wat er dan gebeurd is dat ik een klein beetje hoor kraken.

Het rare is dat van het programma waar ik het eerst het geluid van heb opgestart wel het geluid blijf horen.:confused:

Wie kan me helpen. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan