Realtek HD audio drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paranoid

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 jan 2010
Ik heb sinds kort de Realtek HD Drivers geïnstalleerd vanwege een reinstall, je krijgt dan gelijk de audio manager erbij. Hiervoor had ik dat niet en kon ik ook kiezen of ik het geluid van Skype via mijn koptelefoon wilde en andere geluiden via mijn speakers gingen. Nu kan dat niet meer en zie ik alleen maar Realtek HD Audio Output staan.

Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen, ik gebruik XP.

Ik had dat ook. Volgens mij is hij dan geïnstalleerd door Windows 7 en niet door een installatie van de moederbordfabrikant of van realtek zelf.

Je zou de drivers van je moederbord of op de eigen realtek site kunnen halen en nogmaals installeren. Misschien dat je dan wel de Sound Manager krijgt. :thumb:

Ik wil die audiomanager juist niet! Ik zit op Windows XP trouwens zoals ik al zei.

Ik wil die audiomanager juist niet! Ik zit op Windows XP trouwens zoals ik al zei.

Oh excuses, niet goed gelezen/te snel gelezen.

Je kan dan volgens mij de drivers kiezen zonder bijbehorende software.

Welk moederbord heb je?

De Foxconn A690GM2MA, heb zelf al op de website gekeken maar niet te vinden.

Trouwens je kan bij audio apparaten bijv ''uitgeschakelde apparaten weergeven'' inschakelen. Misschien dat Skype daarbij zit.

Als je dan de drivers verwijderd en ze automatisch laat downloaden door Windows update?

Ik heb me er maar bij neer gelegd, via windows update ook geen driver update aangegeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan