realtek hd driver werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

nitrix

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 aug 2007
hallo iedereen

ik heb een probleem met mijn realtek driver ik heb eergister mijn laptop geformatteerd maar nu wil ik de driver van realtek opnieuw installeren
en als het setup op de helft is zegt ie:

ksuser.ax ontbreekt, dit heb ik zelf al opgelost ik heb het bestand op internet opgezocht, dan geeft ie het volgende bestand aan:
ks.sys kan niet gekopiert worden bestand ontbreekt dit heb ik ook opgezocht en nu krijg ik het volgende bestand:
drmk.sys dit bestand kan ik niet vinden, als ik dit bestand oversla krijg ik nog een paar bestanden te zien die ontbreken ik denk dat ik die ook nog nodig heb:

portcls.sys
stream.sys
wdmaud.sys

ik snap niet waarom deze bestanden niet op de dvd stonden? weet nog wel aardig wat computers af maar dit snap ik echt niet. ik heb ook al geprobeerd om
de driver helemaal opnieuw te downloaden en te installeren maar dan krijg ik dezelfde fout weer.
weet iemand dit probleem, ik heb echt heel hard mijn geluid weer nodig!!
Alvast bedankt

ow ja ik heb ook al geprobeerd het op te zoeken in C:/windows/system32... maar daar komt ik er ook niet mee uit
please help!

Hoi,

Ik neem aan dat je niet alleen geformatteerd hebt, maar ook Windows er opnieuw op geïnstalleerd.
Zit in die versie SP2 al ingebakken?
Dit soort problemen komen vaak op het moment dat je de updates na een recovery nog niet hebt geïnstalleerd.
Dus, eerst minstens servicepack 2, als dat nog niet erop staat en dan moet het lukken

Ik weet het niet.
Ik heb Windows Media Center Edition erop gezet
Moet je dan nog appart iets installeren van Servicepack 2

Hoi,

Hangt ervan af van wanneer de originele cd-versie is.
Je kunt het controleren door op 'Deze computer' te rechtsklikken en naar 'Eigenschappen...' te gaan.

Daar zie je op er ... SP1 of SP2 staat.

ja het is service pack 2 maar ik heb het geinstalleerd maar nu doet hij het nog niet ik had ondertussen die bestanden al gevonden maar alleen het bestand ksuser.dll is niet windows logo getest of zo het werkt dus niet goed.

ik heb nu al de hele tijd naar ksuser.dll voor winxp media center edition gezocht maar ik kom er niet meer uit...

iemand nog een idee of heeft iemand dit bestand?:confused:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan