jonathan1987
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 jan 2013
Beste helpmij,
Mijn computer voeding is pas geleden verwisseld door een bedrijf.
Nu werkt mijn pc prima, alleen heb ik geen geluid meer.
De boxen staan aan, alleen is er geen geluid te horen.
In mijn apparaatbeheer staat:
-realtek high definition audio, app. werkt correct, locatie: Locatie 0 (Internal High Definition Audio Bus)
-high definition audio-apparaat, app. werkt correct, locatie: Locatie 0 (Internal High Definition Audio Bus)
In het tabblad geluid staat dat mijn realtek high definition audio luidsprekers niet zijn aangesloten?
De realtek digital output staat als standaard apparaat en werkt wel (als ik een wmp. afspeel zie ik een groen balkje, volume).:shocked:
Ik heb al de drivers geupdate, en in mijn BIOS heb ik i.p.v auto, de realtek op enabled gezet.
Wie-o-wie kan mij verder helpen?
Alvast bedankt! :thumb:
Mijn computer voeding is pas geleden verwisseld door een bedrijf.
Nu werkt mijn pc prima, alleen heb ik geen geluid meer.
De boxen staan aan, alleen is er geen geluid te horen.
In mijn apparaatbeheer staat:
-realtek high definition audio, app. werkt correct, locatie: Locatie 0 (Internal High Definition Audio Bus)
-high definition audio-apparaat, app. werkt correct, locatie: Locatie 0 (Internal High Definition Audio Bus)
In het tabblad geluid staat dat mijn realtek high definition audio luidsprekers niet zijn aangesloten?
De realtek digital output staat als standaard apparaat en werkt wel (als ik een wmp. afspeel zie ik een groen balkje, volume).:shocked:
Ik heb al de drivers geupdate, en in mijn BIOS heb ik i.p.v auto, de realtek op enabled gezet.
Wie-o-wie kan mij verder helpen?
Alvast bedankt! :thumb: