realtek RTL8139

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carina1

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2001
Hoi

Ik krijg mijn netwerkkaart de realtek RTL8139 niet geinstalleerd.
Wie kan mij helpen?

ik laat hardware zoeken dan komt de kaart te voor schijn en vraag om de driver dan plaats ik de diskette die er bij hoort, en dan zegt hij dat er geen gegevens te vinden zijn over de hardware, dan kijk ik bij apparaatbeheer en daar is hij genesteld in overige apparaten met een geel vraagteken erbij in plaats van bij netwerk.

wie kan kij helpen dit op te lossen?

al vast heel erg bedankt voor de moeite

gr Carina

Wat staat er precies op de floppy? Staat er ook een setup of .exe file op? Zo ja, dubbelklik die dan eens en installeer op die manier. Of staat er wellicht een .zip-file op de floppy? Dan die eerst uitpakken naar een map op je harde schijf en bij het installeren van je kaart verwijzen naar die map als gevraagd wordt om een diskette.

Probeer ook eens het gele vraagteken te verwijderen, opnieuw opstarten en installatie-procedure opnieuw opvolgen.

Hoi allemaal
ik ga al jullie tips uitproberen, ik hoop dat er de juiste bij zit of misschien wel meerdere.

jullie horen van me
gr Carina

Het Lukt niet

hoi

het lukt niet ik krijg de pci kaart niet geinstaleerd, hij zet zich steeds in overige apparaten, en da software zegt steeds er is geen hardware geinstaleerd.
HELP
wat nu
gr Carina

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan