Realtek (update!!)

Status
Niet open voor verdere reacties.

rapattack

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2006
Is het normaal dat de release "datum" nog op 19/05/2006 staat?
De stuurprogramma versie staat op 5.10.0.6090.

Ik ondervond namelijk net wat problemen om deze update te installeren. (Berichten zoals: installatie kon niet voltooid worden etc). Heeft iemand hier ervaring mee? ;-)

Laatst bewerkt:
rapattack zei:
Iemand????????

Als ik zou weten waarover het gaat, wil ik best reageren:) , Realtek is een fabrikant van vele soorten chips, dus waar gaat het hierover?
Meer info zou de vraag misschien wat meer duidelijkheid geven, OS etc, etc.

Mijn excuses.

Het gaat om de Realtek AC'97 A3.89 !

Mijn OS: Win XP Pro

Nou dat inderdaad veel uitgebreider.:p
Neem aan dat het om de geluidchip gaat, update eerst de chipsetdrivers, de southbridge daarvan is de controller voor die geluidchip, en daarna de Realtek driver.

Sorry maar daar snap ik niet zo veel van. Kan je het wat meer uitleggen, zodat ook een leek het begrijpen kan? :P

Meestal download ik gewoon het update bestand van hun website en installeer ik het gewoon...

Hoe moet het dan wel? ;-)

Kijk eens op de site van de maker van het moederbord naar de drivers die er voor dit bord zijn.

Of eerst met dit progje eerst even kijken welke en waar je moet zijn.

Hey,

Ik heb gevonden wat ik nodig heb..

maar tijdens het installeren duiken er geregeld wat errors op, en wanneer ik de versie data nakijk blijkt er niets veranderd te zijn.

rapattack zei:
Hey,

Ik heb gevonden wat ik nodig heb..

maar tijdens het installeren duiken er geregeld wat errors op, en wanneer ik de versie data nakijk blijkt er niets veranderd te zijn.

Welke en wat voor een errors? de info die je veschaft is toch wel bijzonder pover, mijn glazen bol is al een poosje stuk.:p

Hey,

De installatie blijkt nu goed gegaan te zijn. Maar bon, des te beter.

Mijn vraag: is het dan normaal dat de versie op die van 17/05/06 blijft staan?? of zijn ze dat vergeten up te daten?

Overigens, de fout die ik kreeg was "realtek heeft de installatie beëindigd". Waarom werd nooit gezegd.

Mvg

Is dat belangrijk dan?:rolleyes: meestal is het de datum van de driver, en als die niet is aangepast, maar alleen andere bestanden.

Zo controleer ik meestal om er écht zeker van te zijn dat je de nieuwste versie hebt. (Zoals een "update checker"). Hoe kan je dit anders doen?

Als alles het goed doet, is dat toch niet belangrijk.:rolleyes:

Was deze vraag opgelost? overigens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan