Realtek verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

laptopleekje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 okt 2013
Berichten
4
Beste allemaal,

Ik heb gisteren per ongeluk mijn Realtek software van mijn laptop verwijderd... Ik wilde opnieuw de software downloaden, maar sinds ik realtek heb verwijderd doet ook mijn internet verbinding het niet meer.

Ik heb een Toshiba Satellite L40

Iemand enig idee hoe ik dit weer op kan lossen?

Alvast bedankt!
 
Heeft u een installatie CD meegekregen bij de laptop?
Zo ja, dan staan daar ongetwijfeld de drivers op. Het is dan denk ik de LAN/WLAN-driver die opnieuw geinstalleerd moet worden.
 
Helaas heb ik alleen nog maar de reparatieschijf, maar dan wordt mijn hele laptop opnieuw geformatteerd...
 
Dan moet u aan een kennis vragen om via zijn/haar PC de drivers te downloaden en die dan op een USB-stick zetten en zo overbrnegen naar uw laptop.
 
Bedankt srpchulp! Met mijn serienummer kon ik inderdaad achterhalen wat ik (als het goed is) moet hebben. Heb nu 3 realtek drivers op mijn USB gezet, straks proberen te installeren op mijn laptop.

Fingers crossed!
 
Na een reboot staan er in apparaatbeheer gele uitroeptekens en als je via rechtermuisklik erop, eigenschappen en stuurprogramma bij werken handmatig doorgaat krijg je aan het eind een venster met als het goed is een optie of meerdere met drivers die je kunt installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan