Hey, ik heb een probleem met de computer van mijn oom, ik en mijn ouders moeten op zijn katten letten omdat hij op vakantie is... Ik startte gisteren de computer op, en hij deed heel normaal. Ik heb ff me mail gekeken, en toen weer afgesloten. Vanochtend kreeg ik de volgende foutmelding:
Reboot and Select proper Boot device
or Insert Boot Media in selected Boot device and press a key.
Ik dacht van: *** dadelijk heb ik de computer gesloopt en dan krijg ik op mijn donder....:shocked:
Als ik opstart zie ik wel het logo, en kan ik met de knop delete naar de BIOS setup. Daar drukte ik op Setup Defaults, en nog steeds hetzelfde probleem. Ook haalde ik alle kabeltjes eruit, en keertje ingeblazen om al het stof weg te halen, en er opnieuw in gezet. Nog steeds hetzelfde probleem.
Wie komt mij verlossen van de stress??
Reboot and Select proper Boot device
or Insert Boot Media in selected Boot device and press a key.
Ik dacht van: *** dadelijk heb ik de computer gesloopt en dan krijg ik op mijn donder....:shocked:
Als ik opstart zie ik wel het logo, en kan ik met de knop delete naar de BIOS setup. Daar drukte ik op Setup Defaults, en nog steeds hetzelfde probleem. Ook haalde ik alle kabeltjes eruit, en keertje ingeblazen om al het stof weg te halen, en er opnieuw in gezet. Nog steeds hetzelfde probleem.
Wie komt mij verlossen van de stress??