reboot and select proper boot device or insert...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaspervm

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2007
Berichten
101
Hallo,

Ik heb net m'n nieuwe onderdelen binnen gekregen dus ik heb alles inelkaar gezet Maar nu start ik op nadat ik boot prioritys heb ge edit (zodat CD als eerst boot) krijg ik dit* met een Windows CD (xp prof sp3.) Wie weet hiervoor een oplossing? Ik heb echter al gegoogled op dit probleem Geen oplossing gevonden.


* = "reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press a key"
 
hoeveel cd drives heb je? en heb je de goede als master gezet zodat deze ook als eerst boot? en weet je ook zeker dat je bios afsluit met SAVE AND EXIT?
 
hoeveel cd drives heb je? en heb je de goede als master gezet zodat deze ook als eerst boot? en weet je ook zeker dat je bios afsluit met SAVE AND EXIT?

Master is van IDE. Waarschijnlijk zijn z'n nieuwe onderdelen S-ata (Aangezien je IDE bijna nergens in een nieuwe pc aantreft. Het kan wel..)


@ Jaspervm

Is de CD van Windows wel goed? Want hij probeert het wel te laden, maar het lukt niet. (Als het van de hardeschijf start geeft ie heel leuk de melding "No OS found ")
 
rofl slordigheid overwint alles.

ik had die kabel voor de connectie tussen de dvd drive en het moederbord er even uitgehaald. Vergeten om er terug in te doen want hij lag verstopt ;)

Sorry. :)
 
Haha, gebeurt iedereen wel eens (PC Aansluiten en afvragen waarom er geen beeld is.. Videokaart had nog geen stroom)
 
ja, ik was eens vergeten de geheugenkaartje goed vast te klikken... en dat rotding deed het maar niet goed xD maar het viel ook niet zo op omdat je niet zo snel opmerkt dat ze niet vastzaten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan