Reboot and select proper boot device

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeroenCarree

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2011
Hoi allen,

Ik zat net lekker te computeren beetje naar nieuwe spellen voor m'n PS3 aan het kijken op rockstar.com als ineens allemaal nieuwe internetvensters worden geopend terwijl ik hier niet om heb gevraagd. Dus ik de computer weer uit en aan zetten krijg ik de melding Reboot and select proper boot device en de rest van de tekst die jullie vast wel kennen.

Wat is nou eigenlijk het probleem en wat doe ik eraan ?

Groetjes Jeroen

doet je pc het nog wel? en zou je mij de specificaties van je pc kunnen geven?

Ik denk zelf dat je een virus te pakken hebt. Ik heb zelf ook wel eens gehad dat hij ineens allemaal nieuwe vensters opende, maar niet dat hij bij het opstarten daarover begon. Voor mij was de diagnose: Ik had een trojan op de computer. Daarna virusscanner geupdate en ineens zei hij: trojan gevonden! Ik heb hem geschoond en sindsdien nergens last meer van gehad.

@bassie9: de TS heeft daar weinig aan. Hij kan namelijk niet opstarten, dus kan hij het virus ook niet verwijderen. Wat wel zou kunnen, is dat je de harde schijf in een andere pc douwt en dan scant, maar dan loop je wel het risico dat hij de andere pc ook infecteert.

Het was mij niet helemaal duidelijk of hij nog kon opstarten. Ik ben maar uitgegaan van wel. Sorry:confused:

Maakt mij niet uit. Je hoeft je niet te verontschuldigen, het is gewoon een verkeerde interpretatie van de, weinige, informatie.

bijv. de processor, moederbord, hoeveelheid + soort ram geheugen, videokaart enzovoort.

de processor is een intel core celeron (zoiets)
de rest weet ik niet uit mn hoofd maar dat post ik morgen wel want ik ben nu niet thuis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan