Reboot loop after updates winXP

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulgeers

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2006
Beste allemaal,

na het geheel formateren van mijn harde schijf heb ik windows XP opnieuw op mijn pc gezet.
Nu bleek dat toen ik XP de eerste keer opstarte ik meteen al internetverbinding had, zonder er ook maar iets van geconfigureerd te hebben? Klopt dit?

Verder zit ik nu met een probleem dat ik na 64 updates van XP de computer opnieuw moest opstarten en nu komt ie niet verder dan het xp-logo opstartscherm en dan reboot ie vanzelf.
Als ik opstart met laatst bekende configuartie dan doet ie hetzelfde.
In veilige modus opstarten gaat wel, maar met netwerkmogelijkheden weer niet.
Iemand enig idee wat er aan de hand is en of ik er iets aan kan doen?

Bedankt voor al jullie input.

Groet,

Als je via de kabel op het internet zit hoef je niks te configureren om op het internet te komen. Alleen je zal instellingen moeten maken om je emails te kunnen lezen.

Heb je het updaten niet afgebroken of zo? Misschien kan je nog een herstelpunt kiezen van voor de updates.

Nee de updates waren helemaal geinstalleerd. Ik zal inderdaad eens kijken of ik een herstelpunt kan kiezen.
Tot nader bericht....

Zet eerst eens in de geavanceerde opties in systeem, configuratiescherm, bij de opstart en herstelinstellingen de computer automatisch opnieuw opstarten eens uit, dan krijg je een blauw scherm met een foutcode, als de comp wil rebooten, en zet die hier eens neer, kun je ook in veilige modus veranderen, en ook in het F8 opstartscherm, voor de niet opstarten bij een crash optie kiezen.

hmmm ik had dat gedaan en dr stond dat ik de laatste hardware instellingen moest wijzigen.

Ik heb inmiddels mn pc weer opnieuw geformateerd en gister xp er weer opgezet.
Eerste 4 updates geinstalleerd, opstarten, geen probleem.

De daaropvolgende 60 updates gingen er 59 ok, opstarten deed ie ook gewoon,
na een stuk of 4 keer geretry'ed te hebben lukte de 60ste ook!
Ook opnieuw opstarten was geen probleem :-) ikke blij :)

Daarna kwam het, SP2 gedownload en geinstalleerd (voor zover het ging)
Hij bleef ergens in het midden hangen.

Computer ge-reboot en nu zit hij weer in een opstart-loop.
Zelfs als ik kies voor opstarten in veilige modus komt ie niet verder dan 2 seconde het windowslogo en dan start ie weer opnieuw op.
Ook alle andere opstartmogelijkheden lukken niet.

Wat moet/kan ik doen??

Zou ik eerst maar een SP2 cd brouwselen, volgens deze handleiding, krijg je al een foutcode bij het installeren, dan weet je al wat meer.

Op deze manier wil het schijnbaar niet, en je kunt er nu ook niets meer mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan