Reboot probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

danny091283

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2005
Berichten
192
Mijn pc start telkens overnieuw op en het probleem zou in C:\Temp zitten.
Ik heb net de pc geformateerd en het heeft niks geholpen.
Zelf denk ik dat het dan een hardware probleem is. Heeft iemand een idee en weet iemand waar ik moet beginnen met zoeken?
 
ga naar mijn computer klik rechter muis aan kies eigenschapen.
bij geavanceerd tab kan je op nieuw opstarten uit vinken.
als je dat gedaan heb wacht tot deze weer crasht je krijg dan zo mooi blauw scherm.
post de foutmelding hier exact hoe het er staat.
 
ga naar mijn computer klik rechter muis aan kies eigenschapen.
bij geavanceerd tab kan je op nieuw opstarten uit vinken.
als je dat gedaan heb wacht tot deze weer crasht je krijg dan zo mooi blauw scherm.
post de foutmelding hier exact hoe het er staat.
Mijn Computer?
Sorry maar dat heb ik nog nooit ergens zijn staan. Wel deze computer of mijn afbeeldingen
 
Hallo

Snel getest ....

En ... indien je de "mijn p.c." opstart d.m.v. een "bootdisk" , werkt deze dan wel korrekt ??

Peter
 
Hallo

Snel getest ....

En ... indien je de "mijn p.c." opstart d.m.v. een "bootdisk" , werkt deze dan wel korrekt ??

Peter
*** Knip***.
Ik zeg toch dat ik Mijn pc nergens zie staan. Wel Deze computer. Dat bedoelt hij waarscheinlijk maar daar heb ik al naar gekeken.
Heb hem uitgefinkt. Hij heeft niet meer opgestart en ik heb verder ook geen probleem gezien. In het logboek staat alleen wel dat er een error is geweest.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tekst aangepast, denigrerende opmerkingen naar mede leden toe doen we niet aan hier op Helpmij.
Let voortaan op je taalgebruik.
 
Ik heb dat herstarten uitgefinkt, maar er is niks veranderd. Geen blauw scherm ofzow.

Kan het probleem ontstaan zijn door een beschadiging van mijn moederboard? Of krijg je daar hele andere problemen van?

Sorry ben een noob op het gebied van pc hardware.
 
Het blijkt nu dat het mijn 3d kaart is en dat ik een half jaartje geleden kennelijk een nieuwe maar kapotte 3d kaart heb gekocht.
Gelukkig heb ik nog garantie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan