Hey,
Ik heb een report die een hele hoop datums weergeeft met hun bijhorende gegevens.
Dit report is sorted by datum (datum staat in mijn eerste kolom)
nu heb ik onderaan mijn report een textbox staan. ik zou willen dat er in die textbox komt te staan hoe vaak een bepaalde datum voorkomt.
Ik vermoed dat dit via de besturingselementbron van die textbox moet gebeuren.
als ik in die besturingselementbron zet: =Count([Datum]) geeft die textbox mij succesvol het aantal records weer op het report (dus eigenlijk overal waar er een waarde staat in de kolom Datum)
Dus ik dacht dat in mijn gevraagde textbox het volgende zou volstaan:
=Count([Datum] = 1/1/2010)
Dit werkt echter niet.
Weet er soms iemand hoe ik via de besturingselementbron van een tekstbox het aantal specifieke data kan tellen?
hartelijk dank
Ik heb een report die een hele hoop datums weergeeft met hun bijhorende gegevens.
Dit report is sorted by datum (datum staat in mijn eerste kolom)
nu heb ik onderaan mijn report een textbox staan. ik zou willen dat er in die textbox komt te staan hoe vaak een bepaalde datum voorkomt.
Ik vermoed dat dit via de besturingselementbron van die textbox moet gebeuren.
als ik in die besturingselementbron zet: =Count([Datum]) geeft die textbox mij succesvol het aantal records weer op het report (dus eigenlijk overal waar er een waarde staat in de kolom Datum)
Dus ik dacht dat in mijn gevraagde textbox het volgende zou volstaan:
=Count([Datum] = 1/1/2010)
Dit werkt echter niet.
Weet er soms iemand hoe ik via de besturingselementbron van een tekstbox het aantal specifieke data kan tellen?
hartelijk dank