Recent gebruikte sites vastpinnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

margaretha54

Verenigingslid
Lid geworden
24 jun 2014
Hallo
Ik heb verschillende icoontjes op de taakbalk.
Ik kan bij ieder icoontje op de rechtermuisknop klikken en dan zie ik de meest recent geopende bestanden en die kan ik dan vastpinnen.
Bij het Google Chrome icoontje is dat niet het geval terwijl dat voorheen wel zo was (Windows 8).
Daar zie ik alleen : Taken.
Hoe krijg ik daar ook de (vaak) recent geopende websites te zien zodat ik ze kan vastpinnen?

Dat is vreemd. Bij mij kan ik Chrome wel vastpinnen aan de taakbalk in W10.

Chrome.png

Hoi. Ik ben niet duidelijk genoeg geweest merk ik.
Ik kan wel Chrome aan mijn taakbalk vastpinnen maar niet in dit icoon de recent en vaak gebruikte websites.
Als je met je rechtermuisknop op het icoontje klikt op de taakbalk, zou je de website vermeld moeten zien die je nu of recent gebruikt hebt en die kun je dan vastpinnen.
Bij alle icoontjes op de taakbalk werkt dat maar bij het Chrome icoontje zie je niet: recent
Precies als op uw printscreen.

Dat had ik inderdaad niet goed begrepen, maar wat jij bedoelt heb ik ook. Meest bezochte pagina's die je kunt vastpinnen aan de taakbalk.

Chrome.png

Laatst bewerkt:
Waarom zie ik die dan niet???
Hoe kunt u eerst een screenshot maken waar de sites niet op staan en dan een screenshot waar ze wel op staan?
Hoe komt dat?
U had die waarschijnlijk er afgeknipt....

Laatst bewerkt:
Kennelijk is voor Chrome het gebruik van de zgn. Jump List niet meer in orde. Probeer eens het volgende.
Kopiëer de volgende regel, plak deze in de adresbalk van de verkenner en druk op Enter zodat die map wordt geopend:
Code:
%AppData%\Microsoft\Windows\Recent\CustomDestinations
Download het volgende bestand en plaats na het uitpakken ervan het resulterende bestand (5d696d521de238c3.customDestinations-ms) in die map:
Bekijk bijlage 5d696d521de238c3.zip

Herstart je PC en kijk of je Jump List weer werkt en je eigen sites er weer bij komen te staan wanneer je deze hebt bezocht.
De eerdere sites die er stonden zullen er niet bij zijn, het bestand is een lege Jump List voor Google Chrome.

Laatst bewerkt:
Hallo Emoor ! Helemaal super !!! Zelfs alle oude sites staan er weer op.
Hartstikke bedankt !!
Ook gast0224 voor je bijdrage.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ok dan. Dat ook de eerdere sites er weer bij staan had ik niet verwacht, maar dat is alleen maar mooi meegenomen dus :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan