Recente bestanden worden niet meer weergegeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

snel0026

Verenigingslid
Lid geworden
10 feb 2002
Berichten
379
Ik gebruik Windows 10 en Microsoft Office Pro 2010.
Sinds kort worden zowel in Word als in Excel geen recente bestanden meer weergegeven.
Ik zal echt wel ergens een instelling hebben gewijzigd, maar ik heb geen flauw idee meer waar en wat.
Nergens kan ik een instelling vinden die dat kan herstellen.
Wie weet raad?
 
Je hebt niet toevallig het vinkje <Snel toegang tot dit aantal onlangs...> uitgezet? Staat op de Bestand pagina.
 
Bij opties>geavanceerd>weergeven> staat:
"Dit aantal onlangs geopende documenten weergeven 25"

Dit zou dus moeten betekenen dat ik tot 25 documenten in Recent zou moeten zien.
Maar dat gebeurt niet.

Het is wel zo dat de weergave recent geopende documenten pas leeg wordt na afsluiten en opnieuw opstarten van de PC.
 
Ik heb het meer over het vinkje dat je op het hoofdscherm ziet; als dat uit staat zie je namelijk niks, ondanks de instelling die je hier noemt.
 
Hallo OctaFish,
Ik heb het gevonden. Staat helemaal onderaan op die bladzijde. Heb het over het hoofd gezien en ....... het stond niet aangevinkt, dus....
dat moet het zijn!

Hartstikke bedankt, Wim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan