rechten administrator niet meer klikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jheroen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 nov 2001
beste mensen,

straks ga ik naar familie die een laptop hebben waar ongeveer een half jaar geleden een virusje op gezeten heeft.
nu is het virus niet meer aanwezig maar nog wel de schade ervan. het is nl zo dat bijvoorbeeld internetopties in explorer niet meer toegankelijk zijn; onvoldoende rechten. dit geldt ook voor de admin interface van nod32. steeds onvoldoende rechten.
weet iemand hier een (eenvoudige) workout voor?

Lijkt mij dat je dan gewoon het beste de setup even moet draaien,weet je zeker dat alles weer goed staat.

De windows xp schijf gebruiken en een setup draaien,zonder dat je alle data verliest,alleen de Windows versie wordt overschreven.

als je dat doet dan krijg je mi een keuze voor het installeren repareren of verwijderen van een partitie.
als je gaat installeren maakt ie dan geen compleet nieuwe installatie aan naast de oude of b ben je dan niet alle data kwijt?

Nee hoor,je bent niet alle data kwijt,je hebt de keuze tussen "twee"mogelijkheden,alleen bij een "schone"installatie zal hij inderdaad je schijf formateren en opnieuw indelen naar wens,bij de andere keuze(ben even de naam kwijt)vervangf hij alleen de Windows.

Nee hoor,je bent niet alle data kwijt,je hebt de keuze tussen "twee"mogelijkheden,alleen bij een "schone"installatie zal hij inderdaad je schijf formateren en opnieuw indelen naar wens,bij de andere keuze(ben even de naam kwijt)vervangf hij alleen de Windows.

dus stel ik kies voor de optie windows installeren op de bestaande partitie dan saved ie de instellingen en repareert windows net als indertijd met win98?
als dat zo is dan hoop ik niet dat ie ook de instellingen bewaard die we nu net niet meer willen hebben, die admin met beperkte rechten :confused:

Staj Jheroen,dan blijft alleen nog hopen dat allen goed komt..................

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan