rechten instellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter R15
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

R15

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2009
Hallo,

Ik heb een apparaatje waarmee je tot 4 usb-apparaten mee aan kunt sluiten, dat apparaatje zet het vervolgens in het netwerk.
Nu komt het: ik wil graag rechten instellen voor mappen en bestanden, zodat netwerkgebruikers bepaalde bestanden alleen maar kunnen lezen.

Net zo als bij Windows, maar ik kan dat natuurlijk niet met Windows doen, want Windows zet mijn usb-apparaten niet in het netwerk.

Dus: wie weet/heeft software voor dit, software voor het instellen van rechten.

Op internet kom ik alleen programma's tegen, waarmee je bestanden en mappen van een wachtwoord kunt voorzien.

Als je deze apparaten aan een Windows netwerk hebt toegevoegd dan moet je gewoon Windows gebruiken om de rechten in te stellen. Als je een ander netwerk gebruikt dan moet je wachten op iemand anders!

Als je deze apparaten aan een Windows netwerk hebt toegevoegd dan moet je gewoon Windows gebruiken om de rechten in te stellen. Als je een ander netwerk gebruikt dan moet je wachten op iemand anders!

Nee, dat gaat niet werken. Op tweakers.net hebben we er ook nog geen oplossing voor, alleen dat je dan een nas moet kopen of de firmware moet upgraden. Toch bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan