rechten mediagebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazar

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2003
Berichten
689
Via Limewire muziek gedownload. Bij openen krijg onder andere de volgende tekst "rechten voor mediagebruik ophalen". Vervolgens een venster om play.exe te downloaden. Kan ik dat doen of zit er een addertje onder het gras.
 
Ellasar.

Ik heb even gewacht of er nog andere suggesties waren. Maar dat meen je toch niet. Word ik zo professioneel door Limewire om de tuin geleid met alle ellende van dien? Na jouw antwoord heb ik in ieder geval alle gedownloade files verwijderd en de gehele harddisk met allerlei anti programma's bestookt. Dus ik hoop dat er geen "rotzooi" is achter gebleven. Dus toch een goed voorgevoel?
 
Niet door limewire maar door iemand die de muziek bestanden aanbied die je download.
Je kunt er vanuit gaan dat zodra op Limewire gesproken word over "Rechten op media gebruik" er iets mis is. zodra je dan ook nog een executable via die schermen moet downloaden kun je "beter maken dat je wegkomt". ('t kan best legitiem zijn maar ik zou de gok niet nemen)

Er word maar weinig legaal gedownload met p2p netwerken.....
 
Laatst bewerkt:
Via Limewire muziek gedownload. Bij openen krijg onder andere de volgende tekst "rechten voor mediagebruik ophalen". Vervolgens een venster om play.exe te downloaden. Kan ik dat doen of zit er een addertje onder het gras.


vroeger had ik dit niet
maar tegenwoordig is het bij elk liedje stuk of 20 files die dat voorhebben :s

valt er niets aan te doen ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan