t beentjes
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 dec 2010
- Berichten
- 6
Hallo Iedereen,
Ik heb een HP Pavilion DV-5 1110ED 1 jaar en 10 maanden geleden gekocht.( er zat dus nog garantie op)
Nu is echter het probleem dat al 4 keer achter elkaar de hardeschijf kapot is gegaan.
Als eerste ben ik naar Zercom ( De winkel waar ik de laptop gekocht heb) Gegaan, zij wezen ons door naar hp zelf. Ik gebeld naar hp en zijden dat het niet onder de garantie viel:evil:. Nau na wat sparen zelf laten repareren bij de winkel hier in de buurt. de eerste hardeschijf die ze erin zette heeft het 2 weken gedaan maar ging toen kapot. ik terug naar de winkel en zijden dat ze er een nieuwe in zouden zetten. Dit hebben ze ook netjes gedaan en deze schijf heeft het ongeveer 3 1/2 week volgehouden. Ik weer terug en zijden dat ze er weer een nieuwe in zouden zetten maar dat dit wel vrij vreemd was. nieuwe schijf heeft het ook weer 2 weken gedaan en weer kapot. Ik was het zat en ging weer terug, ze zijden bij de winkel dat dit echt te gek werd en ik maar contact op moest nemen met hp. ik heb hun het hele verhaal uitgelegd en zij hebben er weer een nieuwe schijf in gezet. deze zit er nu nog in en werkt ook gewoon.( moet wel zeggen dat ik er niet veel opzit omdat ik bang ben dat hij weer kapot gaat) Nu zat ik laatst naar Kassa te kijken en hoorde daar iets over WETTELIJKE GARANTIE. Ik heb dit op internet opgezocht en heb een paar sites gevonden. maar moet ik nou bij hp klagen of bij zercom
A.U.B een snelle reactie ik heb mijn laptop echt hard nodig
Groetjes Tom Beentjes
Ik heb een HP Pavilion DV-5 1110ED 1 jaar en 10 maanden geleden gekocht.( er zat dus nog garantie op)
Nu is echter het probleem dat al 4 keer achter elkaar de hardeschijf kapot is gegaan.
Als eerste ben ik naar Zercom ( De winkel waar ik de laptop gekocht heb) Gegaan, zij wezen ons door naar hp zelf. Ik gebeld naar hp en zijden dat het niet onder de garantie viel:evil:. Nau na wat sparen zelf laten repareren bij de winkel hier in de buurt. de eerste hardeschijf die ze erin zette heeft het 2 weken gedaan maar ging toen kapot. ik terug naar de winkel en zijden dat ze er een nieuwe in zouden zetten. Dit hebben ze ook netjes gedaan en deze schijf heeft het ongeveer 3 1/2 week volgehouden. Ik weer terug en zijden dat ze er weer een nieuwe in zouden zetten maar dat dit wel vrij vreemd was. nieuwe schijf heeft het ook weer 2 weken gedaan en weer kapot. Ik was het zat en ging weer terug, ze zijden bij de winkel dat dit echt te gek werd en ik maar contact op moest nemen met hp. ik heb hun het hele verhaal uitgelegd en zij hebben er weer een nieuwe schijf in gezet. deze zit er nu nog in en werkt ook gewoon.( moet wel zeggen dat ik er niet veel opzit omdat ik bang ben dat hij weer kapot gaat) Nu zat ik laatst naar Kassa te kijken en hoorde daar iets over WETTELIJKE GARANTIE. Ik heb dit op internet opgezocht en heb een paar sites gevonden. maar moet ik nou bij hp klagen of bij zercom
A.U.B een snelle reactie ik heb mijn laptop echt hard nodig
Groetjes Tom Beentjes