Rechter klik niet toegestaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

pilootnour5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Ik wil graag dat als iemand bij mij op mijn website, op de rechtermuisknop klikt (Om bijv iets te kopieeren) er of niks gebeurt, of dat er een melding komt met dat je dat niet mag doen. Ik geloof zelf dat dit met HTML te maken heeft, maar misschien iets anders weet ik niet.

Ik hoop snel van jullie te horen.

Gr

Tis javascript, en wat wil je er precies mee bereiken? Je kunt al dat soort ongein namelijk gewoon omzeilen door Javascript uit te zetten en daar doe je verder helemaal niks aan.

(Mocht je je broncode willen beveiligen oid, dat kan dus niet)

toch zie ik sites die dat zo doen, hoe doen zij dat dan?

Als ik m'n rechtermuisknop niet 'mag' gebruiken op een site, kom ik er nooit meer terug. Als je je broncode niet prijs wilt geven, moet je je site vooral offline laten. Broncode is niet te beveiligen, punt.

Hier is een script wat je zoekt.

Maar... ik moet SvU wel gelijk geven, je kan je site niet dicht timmeren. Alles wat ik op mijn scherm te zien krijg, kan gekopieerd worden. Met of zonder jouw truuks. Het disabelen van right mouse click jaagt alleen maar bezoekers weg.

Sla zo'n site waar je niet op kunt rechtsklikken op, op je pc, open het met "kladbok" en je ziet de bron.

Laatst bewerkt:
Paar berichtjes verwijderd.

@pilootnour5: Wees blij dat mensen je willen helpen, jij maakt er weer van dat de reactie van SvU "eigenwijs" is. Nog voordat je enig onderzoek naar zijn antwoord hebt gedaan trek je die conclusie.

@SvU: Je frustratie is begrijpelijk, toch raad ik je aan de volgende keer de misbruikknop te gebruiken dan kunnen wij als mods ingrijpen.

Omdat ik geen melding heb gekregen blijft het bij het verwijderen van de berichten, had ik een misbruikmelding gekregen (van wie dan ook) dan was er waarschijnlijk een officiele waarschuwing gegeven.

Ik wil graag met mensen in discussie hierover gaan, mail je verhaal maar naar thadevil@helpmij.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan