rechtermuisknop menu blijft hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

nossie

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Hallo Allemaal,

Draai sinds een tijdje Win7 op mn P4 met 2 Gb, super, draait zelfs beter en sneller en stabieler dan WinXP.

Ik heb echter 1 klein probleempje: als ik op het buroblad gebruik maak van het rechtermuisknop menu blijft dit, of een gedeelte hiervan, hangen. Het vervelende is dat het altijd 'on top' blijft. Ook met buroblad schoonmaken blijft het staan, welk venster ik ook open...het blijft staan. Het is pas weer weg als ik opnieuw opstart.

Het is niet altijd zo, maar komt zo nu en dan voor.

Kent iemand dit probleem ook? Of nog liever....weet iemand de oplossing???

Ik hoor graag van jullie.

Alvast bedankt.

Nossie

Al geprobeert om de video driver te updaten?
Ik heb het namelijk ook gehad en bij mij is het verholpen omdat ik een nieuwe video driver had geinstalleerd.

Ja ik heb alles al geupdated en aangepast.

Ik had ook al zo'n idee dat het met de videokaart te maken had. Dus ook geprobeerd met een andere videokaart uit een andere PC, maar helaas. Het probleem blijft zich voordoen.

Hoi,
heb je in het Bios voldoende geheugen toegewezen aan je videokaart? Voor het geval dat er niet voldoende aanwezig is? En is je videokaart wel geschikt voor Win7?
Win Upgrade Advisor
Geef ff de specs van je videokaart door.

Laatst bewerkt:
Nee, volgense de advisor is mijn videokaart te licht. Hij geeft aan dat Win7 wel zal werken, maar verder zegt ie zoiets als van dat geavanceerde grafische functies zullen worden uitgeschakeld. Maar alles werkt volgens mij gewoon. zoals onder andere aerowpeak (of hoe dat ook heet) werkt gewoon.

Tis maar een 128Mb kaartje van Radeon ik geloof 9600 ofzo....niet veel bijzonders.
Toch kan ik gewoon zonder problemen FullHD films kijken. De resolutie staat ook gewoon op deze instelling 1080. (dat is mijn monitor ook).

Verders heb ik dus helemaal geen problemen met Win7, dus zowel Win7 als andere grafische(photoshop)/video(pinaccle in FullHD) toepassingen draaien allemaal zonder problemen en lekker soepel.

Als dat gebeurt heb je dan veel programma's tegelijkertijd draaien? Hoeveel processen draaien er normaal als Windows is opgestart (taakbeheer)? Hoeveel geheugen wordt in beslag genomen zonder dat je iets doet (taakbeheer>prestaties)?
Als je dat gebeurt is dan toevallig een automatische taak op de achtergrond bezig, b.v. een scan v.d. antivirussoftware, automatische updates, back-ups e.d.?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan