Rechtermuisknop werkt niet in het startmenu

Status
Niet open voor verdere reacties.

Borgia

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2004
Normaal gesproken kun je met je rechtermuisknop, ik heb een Wheel mouse optical USB van microsoft, submenu's openen in het startmenu. In die submenu's kun je o.a. de programma's sorteren op naam en ook snelkoppelingen verwijderen etc.
Nu komt mijn probleem, het submenu verschijnt dus bij mij niet. Altijd wel gehad maar na een verse installatie van XPPE incl servicepack2 dus niet meer. ik kan nergens in xp een instelling hiervoor vinden. Please help!

Heb je toevallig met TweakUI zitten spelen?

Ik neem aan dat je geen gebruik maakt van een beveiligingsbeleid?

Nee, tweakui heb ik er zojuist pas opgezet. Beveiligingsbeleid is sp2 en norton system works pro 2004

Geplaatst door Borgia
Nee, tweakui heb ik er zojuist pas opgezet.
Die voor XP of de oude? Ik heb namelijk wel eens in een CID gelezen dat deze hiervoor kon zorgen.

Staat "slepen en neerzetten" wel aan bij de opties van je startmenu?

Geplaatst door Borgia
Beveiligingsbeleid is sp2 en norton system works pro 2004

Dat is geen beveiligingsbeleid, dat zijn updates en programma's :). Maar aan deze reactie te zien denk ik dat je geen beleid hebt inderdaad.

slepen en neerzetten, dat was 'm!

Thx!

Ik heb nog wel een vraag voor je :)

Onderaan op de taakbalk staan de icoontjes. Ik heb de optieve niet actieve iconene opruimen aanstaan. Dan krijg je toch de dubbele >> ( maar dan onder elkaar). Die komen bij mij echter niet. Welke optie is dat?

Graag gedaan.

Ik snap je tweede vraag niet helemaal? Hoe bedoel je onder elkaar?
Dat van die pictogrammen opruimen volg ik wel maar wat is het probleem?

Je ziet een rijtje pictogrammen staan als je opstart en dan zit er zo'n soort schuifbalkje waar je op kan klikken om ze eventjes zichtbaar te maken.

Dit is een plaatje ervan.

0916-xp002.png

Laatst bewerkt:
die pijltjes zijn er niet en komen ook niet en dat kan ik niet uitstaan:(

Ik snap er nog steeds niet van maar goed dat het is opgelost :p.

Tot ziens :thumb:

Edit: pijltjes? Dan had je moeten klikken op die knop die ernaast staat "aanpassen". Daar kun je aangeven wat er verborgen moet worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan