rechts aanklikken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hopman

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2007
Als je een bestandje rechts aanklikt kun je het versturen naar een emailadres uit je outlook expresse adresboek althans dat kon ik maar ik ben het kwijt Wie kan me helpen?
M.vr.gr,
Maarten

Hallo,

Bedoel je
- in het venster 'Openen' van Word, - dan rechtsklikken op de bestandsnaam en kiezen voor 'Kopiëren naar...' > Email-ontvanger

- of in de verkenner, - idem zie hierboven

- of als het bestand geopend is? Dan heb je die 'rechtsklik-optie' niet, maar gebruik je menu: Bestand > Verzenden naar...

zie vraag

Hallo,

Bedoel je
- in het venster 'Openen' van Word, - dan rechtsklikken op de bestandsnaam en kiezen voor 'Kopiëren naar...' > Email-ontvanger

- of als het bestand geopend is? Dan heb je die 'rechtsklik-optie' niet, maar gebruik je menu: Bestand > Verzenden naar...

Zoals ik schrijf op een bestadje gaan staan rechtaanklikken en dan kopieeren naar emailades

Hoi,

Ik neem aan dat je bedoelt dat je dat nu niet meer beschikbaar hebt. Ik ga er ook maar even vanuit dat je WinXP gebruikt.

- Start Internet Explorer
- Kies menu: Extra > Internetopties; tabblad 'Programma's '
- Controleer of Outlook Expres staat aangegeven als je standaard E-mailprogramma, zoniet .... alsnog!

Als je de menubalk niet krijgt (IE 7.0), even op de linker alt-toets drukken, maar dat wist je natuurlijk al ...;)

klopt

Hoi,

Ik neem aan dat je bedoelt dat je dat nu niet meer beschikbaar hebt. Ik ga er ook maar even vanuit dat je WinXP gebruikt.

- Controleer of Outlook Expres staat aangegeven als je standaard E-mailprogramma, zoniet .... alsnog!

Als je de menubalk niet krijgt (IE 7.0), even op de linker alt-toets drukken, maar dat wist je natuurlijk al ...;)

Staat goed ingesteld, het is niet voor outlook maar voor alle overige berichten zoALS DEZE DAT IK IESPEL NIET GEINSTALLEERD KRIJ IN HET NEDERLANDS!

Op het bestand rechtsclicken copieren naar email ontvanger. Dan kan je in het emailscherm via extra naar je adresboek (tenminste in OE6)

opgelost

Hallo,

Bedoel je

Dag, het was blijkbaar redelik eenvoudig instellingen in exploirer veranderd en klaar toch nog bedankt
Maarten

thanks

Hoi,

Thanks het werk perfect.
groet
maarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan