Rechts naar links schrijven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chimi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2009
Hayzzz!!

ik hoop dat jullie me kunnen helpen..Ik heb word 2007 en als ik nu typ dan is dat van rechts naar links dat is heel raar, want mijn taalinstellingen staan gewoon op Nederlands en ik heb bijna alles geprobeerd dus ook boven met da rechts en links centreren tis niet datte da me irriteert, tis echt dat mijn cursor rechts staat en de woorden verschijnen van rechts naar links! Ik hoop dat er iem me verder kan helpen.

Alvast Bedankt!

mvg,

Chimi:)

Bij jou staat het oranje uitlijntekentje standaard zoals in de bijlage te zien is bij de rode pijlpunt. Zet 'm eens op de groene pijlpunt.

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    48,1 KB · Weergaven: 315
Bij jou staat het oranje uitlijntekentje standaard zoals in de bijlage te zien is bij de rode pijlpunt. Zet 'm eens op de groene pijlpunt.

Neej dat is het niet, zo achterlijk ben ik nu ook weer niet:confused:
het is zelfs als je dat verandert dan blijf je van rechts naar links schrijven!

Chimi, ik zou niet durven te beweren dat jij achterlijk bent. Waar jij mogelijk rekening mee moet houden is het feit dat Helpmij mensen die anderen proberen te helpen, in heel veel gevallen geen flauw benul hebben van de computerkennis / vaardigheden van de vraagsteller. Soms is die kennis 1, soms 9 (op een schaal van 1 tot 10) Uit jouw vraag kon ik niet opmaken waar jij zit. Hoe zou ik van iemand die al één dag op de Helpmij komt, het kennisniveau moeten kunnen bepalen?
Het antwoord dat ik gaf hád de oplossing kúnnen zijn. Dat het dat niet is, is jammer, maar nogmaals, ik heb geen moment jou in de categorie computer "achterlijk" geplaatst, hooguit Word onervaren, maar da's niet te vergelijken met achterlijk.

Achterlijk zou voor mij iemand zijn die vraagt of íe de DVD van Windows in de wasmachine het handigst van vuil kan ontdoen of dat het wellicht aan te bevelen is een hogedrukspuit daarvoor te gebruiken.

Nu terug naar je probleem. Sluit Word en verwijder de (Word) Normal.dot en start daarna eens opnieuw. Probleem opgelost? Dan heb je mogelijk ooit in een moment van onbezonnenheid (abusievelijk) ergens een optie aangeklikt die dit vastlegde in de Normal.dot.

Laatst bewerkt:
Neej dat is het niet, zo achterlijk ben ik nu ook weer niet:confused:
het is zelfs als je dat verandert dan blijf je van rechts naar links schrijven!

Overigens, realiseeer je je wat je hierboven schrijft met: ".....het is zelfs als je dat verandert dan blijf je van rechts naar links schrijven...." ?

Het betekent dat mogelijk jouw Word installatie corrupt is. Als namelijk bij jou het linkse uitlijnteken geselecteerd staat, dan doet Word thans bij jou niet wat het zou moeten doen: namelijk links uitlijnen! Wat gebeurt er dan als je op het rechtsuitlijnteken drukt? Dan zou er iets móeten veranderen.

Chimi, ik zou niet durven te beweren dat jij achterlijk bent. Waar jij mogelijk rekening mee moet houden is het feit dat Helpmij mensen die anderen proberen te helpen, in heel veel gevallen geen flauw benul hebben van de computerkennis / vaardigheden van de vraagsteller. Soms is die kennis 1, soms 9 (op een schaal van 1 tot 10) Uit jouw vraag kon ik niet opmaken waar jij zit. Hoe zou ik van iemand die al één dag op de Helpmij komt, het kennisniveau moeten kunnen bepalen?
Het antwoord dat ik gaf hád de oplossing kúnnen zijn. Dat het dat niet is, is jammer, maar nogmaals, ik heb geen moment jou in de categorie computer "achterlijk" geplaatst, hooguit Word onervaren, maar da's niet te vergelijken met achterlijk.

Achterlijk zou voor mij iemand zijn die vraagt of íe de DVD van Windows in de wasmachine het handigst van vuil kan ontdoen of dat het wellicht aan te bevelen is een hogedrukspuit daarvoor te gebruiken.

Nu terug naar je probleem. Sluit Word en verwijder de (Word) Normal.dot en start daarna eens opnieuw. Probleem opgelost? Dan heb je mogelijk ooit in een moment van onbezonnenheid (abusievelijk) ergens een optie aangeklikt die dit vastlegde in de Normal.dot.

Nope probleem nog steeds niet opgelost en als ik uitlijn naar rechts dan gaat mijn cursor naar links maar dan typt hij nog steeds van rechts naar links??

Verplaatst naar de Office(Word) sectie. Writer heeft nl. niets met Office te maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan