rechtsklikken werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

paanken

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2004
Wanneer ik via start naar 'mijn computer' om de eigenschappen van een bestand te bekijken gebruik ik graag de rechtermuisknop.
Zodra ik met rechts klik op een bestand loopt de boel vast. Met ctrl - alt- delete moet ik die toepassing afsluiten om weer gewoon te kunnen werken.

Wat is het probleem en wat kan ik er aan doen?
Mijn pc is sterk genoeg, heeft meer dan genoeg geheugen en het geheel is net een half jaartje oud.

Alvast bedankt.

Merk muis en welke versie drivers?

Verwijder die drivers een volledig, herstart de PC en kijk of de rechtermuis dan wel werkt. Herinstalleer daarna de (nieuwste) drivers.

Geplaatst door Tiborv
Verwijder die drivers een volledig, herstart de PC en kijk of de rechtermuis dan wel werkt. Herinstalleer daarna de (nieuwste) drivers.

Beste Tiborv,
Dank voor je reactie. Ik heb je goede raad opgevolgd. Helaas heeft dat niet geholpen. Het stomme is dat ik dit probleem alleen tegenkom wanneer ik via start naar de bestanden ga.
In IE en andere programma's heb ik dat probleem niet en kan ik gewoon de eigenschappen bekijken.

rechtsklik

Helaas heb ik nog geen goed antwoord voor dit lastige probleem. Wie helpt mij verder?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan