rechtsklikken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sander1001

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2004
Ik kan ineens niet meer rechts klikken, als ik rechts klik gebeurt er niets. Ik heb al bij muisinstellingen gekeken, en daar de secundaire knop omgewisseld, maar dan is de linkse knop de 'rechtsklik knop' geworden, en dan zie ik wel het menu'tje, maar dan kan ik niet meer normaal klikken. Weet iemand wat dit nu weer kan zijn?:mad:

Lijkt verdacht veel op een kapotte muis al je het mij vraagt.

:( Lekker :mad: Maar hoe kan ik daar achter komen? Dat ik zekeer weet of hij kapot is, anders koop ik straks een andere, en dan doet ie het weer ofzo:rolleyes:

Kun je niet heel even een muis bij de buren lenen? Dan weet je of het aan je muis ligt of niet;)

Als van de één op de andere dag je rechter muisknop niet meer reageert, ook niet na het veranderen van de instellingen, ook niet bij games, ook niet bij het eruit trekken van de stekker en deze er opnieuw goed indrukken zal ie toch echt wel stuk zijn :(

:o :eek: ik snap er niets van, maar op de één of andere onverklaarbare wijze doet hij het weer. :eek: Ik heb hem er uitgehaald, daarnaa deed ie het ook niet, maar ik kom terug van het eten, ik klik even met rechts, en hij werkt weer...

Je blijft je soms verbazen over computers en de spullen er omheen:D

Maar goed, je kan weer verder:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan