reclame**** als ik op internet ga

Status
Niet open voor verdere reacties.

M 3

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2002
Berichten
178
telkens als ik op internet b.v. startpagina of wat dan ook opend dan krijg ik gelijk van die reclame**** en sites erbij geopend,ik heb norton antivirus en norton internet security erop staan.hoe krijg ik het zo ingesteld dat ik alleen datgene wilt zien wat ik aanklikt.
 
wat bedoel je dan een vreemde startpagina of pop ups die in beeld komen?
 
ik bedoel pop-ups,van die sites die automatisch in beeld komen,en dat wil ik dus niet.
 
He dat heb ik ook sinds 2 dagen. Ik heb norton, en spybot eroverheen laten gaan maar helaas niets :(

De pop-ups die steeds komen zijn o.a.

rooie oortjes
kredietmaatschappijen
goksites.

Ik word stapelgek van deze zooi.

Wie weet wat ik ertegen kan doen????
 
daar heb je programmaas voor popupkillers.sommige nortonversies zit dat er standaard op.welke norton heb je?
 
Scan eens op spyware met Adaware of Spybot.
Onderop deze pagina te vinden.

Mocht het probleem niet verholpen zijn, lees die pagina dan eens goed door en plaats je log.
 
ja esjeka daar zat ik ook aan te denken om een log in te sturen maar de laatste tijd kun je dat onderhand bij elk topic wel adviseren en ik weet ook hoe druk het daar is.daarom probeer ik eerst een oplossing te vinden zonder hijackthis log:)
 
ik heb dus norton antivirus en norton internet security op m`n pc staan,maar weet niet of ik het daarmee kan verhelpen
 
Nou wat ik gebruik als popup killer is de google.nl werkbalk, ik moet zeggen dat die verd... goed werkt.
Mischien een aanrader.
Je kunt hem HIER downloaden.
 
Geplaatst door jjw
Nou wat ik gebruik als popup killer is de google.nl werkbalk, ik moet zeggen dat die verd... goed werkt.
Mischien een aanrader.
Je kunt hem HIER downloaden.

Tja, mij lijkt het beter de oorzaak van het probleem te elimineren, in plaats van alleen maar de symptomen ervan onderdrukken..... maar dat is mijn mening.
 
je hebt gelijk Buffy maar dat is niet wat ik bedoelde met de post, gewoon als aanvullende info was het bedoeld.
Maar goed als dat niet de bedoeling is dan haal ik het wel weg anders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan