reclame maken voor mijn website

Status
Niet open voor verdere reacties.

pilootnour5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Goeie Nacht Helpmij'ers...

Ik heb een Website (pas) gestart. Het is al flink aangekleed, en ziet er netjes uit. Hoe kan ik hier het beste (Het liefst gratis) reclame voor maken.
Dus dat er meer mensen op me website komen...

Zoals bepaalde helpmij-ers zouden zeggen: linkpartners zoeken, banner exchange, etc etc. Meestal is dat gratis. Geen idee of t werkt, maar denk t wel.

:thumb:

Een banner is een reclamebalk die je zelf kunt maken en die je, in ruil voor andermans banner, op een site kunt plaatsen. exchange=uitwisselen.

Dus ik moet gewoon met andere banners uitwisselen, ik zet zijn/haar banner op mijn website, hij net andersom. Wel slim, maar wat als die andere website nou ook geen bezoekers krijgt...?

De enige echt goede manier is eigenlijk zorgen dat je site interessante dingen te bieden heeft. En zorgen voor 'n goede structuur, zodat zoekmachines de weg kunnen vinden op je site.
Die structuur en zo voor zoekmachines is 'n verhaal op zich. Links naar die verhalen vind je hier: http://css-voorbeelden.nl/links.html#a-zoek

banner exchange is niet zo'n goed idee. Het is wel zo dat mensen dan via zo'n banner op je site kunnen komen, maar het kan heel erg vreselijk slecht zijn voor je positie in zoekmachines. Als je links gaat uitwisselen met sites die helemaal niets met jouw onderwerp te maken hebben, alleen maar voor het uitwisselen, heeft dat zeer waarschijnlijk 'n negatieve invloed op je positie in de zoekindex.
Als je betaalde links gaat nemen heeft dat 100% zeker 'n negatieve invloed en kan zelfs leiden tot verwijdering uit de zoekindex.
Als je goede content op je site hebt, komen de links ook min of meer vanzelf.

Hier zijn nog wat links te vinden waar je je kunt aanmelden met - voorzover bekend - geen negatieve gevolgen voor zoekmachines en zo. Bij de meeste wordt je site wel eerst bekeken voor hij wordt geplaatst:
http://css-voorbeelden.nl/links.html#a-aanmelden

Zoveel linkpartners zoeken als je kan want bijna niemand reageert snel op linkpartner verzoeken.
Verder kan je als je nieuwsberichten hebt die melden op NuJIJ.nl of Ekudos.nl
Let op: dit mag geen reclame zijn en moet geliefde permanente links naar het bericht zijn en niet naar de hoofdpagina van de site/blog.

voer *KNIP* je link in dan word je website meteen aan 42 zoekmachines toegevoegd
en plaats bijvoorbeeld een banner of zo onder je berichtje.
*KNIP*

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan