reclame onderdrukker

Status
Niet open voor verdere reacties.

gbonenberg

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2001
Welk programma adviseren jullie mij om reclame te onderdrukken in de Internet Explorer. Norton Internet Security is mij bekend. Ik werk echter met de firewall van XP SP2 en een apart virusprogramma. Zover mij bekend kan in de Internet Explorer alleen de popup schermen worden geblokkkeerd.
Zit er een dergelijke optie in de nieuwste powertoys van Microsoft?

Ik gebruik daarvoor admuncher (http://www.admuncher.com/). Een handig programma, waarmee het vrij gemakkelijk is om je eigen filters te maken naast de standaardfilters die er al in zitten. Het is geen gratis programma, maar je kunt het vier weken lang uitproberen. Ik ken één gratis programma, Proxomitron, maar hoewel het heel aardig werkt, is het niet makkelijk om daarmee je eigen filters te bouwen.

Arthur

Reclame als in popups, daar gebruik ik de google werkbalk voor, deze is makkelijk voor het zoeken en heeft tevens een heel goed werkend popup killertje aan boord.
Helemaal perfekt.
De GOOGLE werkbalk <----klik

Firefox

AdBlock

De perfecte combinatie! Heerlijk internetten zonder ooit nog last te hebben van reclame.

Blijf je Internet Explorer gebruiken, dan zul je altijd last blijven hebben van reclame, hoeveel pop-up blockers en vergelijkbare programma's je ook installeert. Daar zul je dan gewoon mee moeten leren leven.

Nou neit helemaal mee eens hoor Buffy, ik gebruik die werkbalk van google al een tijd en heb nog geen 1 popup gezien sinds......

Ik doel helemaal niet op pop-ups. In Firefox zit standaard een pop-upblokker. Maar met AdBlock (als je de juiste filters gebruikt) kun je ook al die irritante reclamebanners die gewoon op sites staan filtreren. Die verschijnen dus gewoon niet meer. Heerlijk.

En ik maar denken dat je op popups doelde.
Excuus daarvoor.

Ad muncher

Ik heb Ad Muncher (zie een bericht hierboven) geinstalleerd. De reclame is weg uit IE. Echter nu heb ik problemen met Hulp op Afstand. Zodra mij hulp wordt gevraagd, komt het verzoek bij mij binnen, maar ik krijg niet de kans om het te bevestigen, omdat het programma razendsnel automatisch wordt gesloten.

Ik heb geen ervaring met hulp op afstand, ik weet ook niet wat voor programma dat is, dus ik heb ook geen idee hoe je dat kunt verhelpen. Maar de support bij Admuncher is uitstekend. Toen ik ze onlangs mailde, had ik binnen een dag al antwoord. Je kunt ze mailen vanuit de contact-tab van het Admucher Configuration-scherm.

Arthur

Nu heb ik toch een idee voor jouw probleem. Als die hulp op afstand verloopt via een specifiek programma, dan kun je Admuncher waarschijnlijk opdracht geven om geen filtering toe te passen op dat programma.

Ga daarvoor in het Configuratiescherm van Admuncher naar "options/filter targets", kies onder "recent program names" voor "programs that made connections", selecteer het betreffende programma, en druk op "don't filter".

Arthur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan