reclame op site ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

musebliss

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2001
Dit is onze site van onze groep : http://users.pandora.be/desloebers/home.htm .

Ik gebruik ruimte van lycos voor onze gastenboek.Sinds onlangs komt hier steeds reclame aan de rechterkant van het scherm bij.
Daar heb ik geen probleem mee daar je tenslotte toch ruimte gratis mag gebruiken.
Wat me echter wel stoort is dat wanneer je terug door het menu bladert nadat je het gastenboek hebt bekeken dat deze reclame er steeds blijft opstaan en dat in de adresbalk steeds de url van lycos blijft staan.
Kan ikdit wegwerken want dit vind ik welvervelend...

Gewoon een betaalde site nemen dan heb je de reclame niet meer.

Lycos wil geld verdienen en daarom die recalme op gratis website.

Geplaatst door musebliss
Dit is onze site van onze groep : http://users.pandora.be/desloebers/home.htm .

Ik gebruik ruimte van lycos voor onze gastenboek.Sinds onlangs komt hier steeds reclame aan de rechterkant van het scherm bij.
Daar heb ik geen probleem mee daar je tenslotte toch ruimte gratis mag gebruiken.
Wat me echter wel stoort is dat wanneer je terug door het menu bladert nadat je het gastenboek hebt bekeken dat deze reclame er steeds blijft opstaan en dat in de adresbalk steeds de url van lycos blijft staan.
Kan ikdit wegwerken want dit vind ik welvervelend...

Ik ken een goede gratis server, sneller of lycos, en zonder reclame (geen ftp-transfers mogelijk)

[Edit] Ik was de url vergeten: www.brinkster.com (de file transfers worden gedaan via hun site) [/edit]

EDIT: Dit wordt nog een Vlaams (belgisch) topic, al 3 belgen hebben een bericht geplaatst!!

Laatst bewerkt:
Waarom maak je geen gastenboek je eigen site. Ik denk dat telenet toch ruimte vrij heeft voor zijn abonnees?
Volgens de site voor het mono abo 50 MB.

Groetjes

Geplaatst door khk464
Waarom maak je geen gastenboek je eigen site. Ik denk dat telenet toch ruimte vrij heeft voor zijn abonnees?
Volgens de site voor het mono abo 50 MB.
Volgens mijn zoon ondersteunt Telenet geen php zodat je geen gastenboek kan maken.
Van die zaken ben ik niet zo goed op de hoogte... :o

Geplaatst door musebliss

Volgens mijn zoon ondersteunt Telenet geen php zodat je geen gastenboek kan maken.
Van die zaken ben ik niet zo goed op de hoogte... :o

Je kan ook een ander gastenboek gebruiken! Bijvoorbeeld : www.tboek.nl . Ook een banner maar deze is iig een stuk kleiner dan die van Lycos.

Bedankt voor reactie maar eigenlijk dwalen we een beetje af van de hoofdvraag...

Ik heb er geen probleem mee dat er reclame op komt bij het openen van het gastenboek.
Wanneer je echter via het menu links op de site naar andere pagina's surft blijft die verdomde reclame erop staan.
Deze staan toch niet op de ruimte van lycos ??
Ook de url blijft dan steeds bij lycos staan ??

Probeer maar eens : Wanneer je surft voordat je het gastenboek opent verandert steeds de url in de subpagina's.
Wanneer je het gastenboek opent blijft steeds de url hetzelfde (van lycos) als je andere subpagina's opent.

Ik zou graag hebben dat wanneer je uit het gastenboek gaat dat reclame terug weg is.

@ musebliss, Het is mogelijk dat je zoon gelijk heeft, maar zelf heb ik hier scarlet adsl en toen ik mijn webruimte, in frontpage gemaakt, want zoveel weet ik er ook niet van :o kon ik kiezen hoe ik de site maakte, in frontpage of iets anders. Gezien de grote concurentie hier in België denk ik dat telenet niet kan achterbllijven en dat er toch een mogelijkheid moet zijn voor een gastenboek op de site. Zelf heb ik niets kunnen vinden op site van telenet maar ik ben dan ook niet ingelogd.

Groetjes

@ sluys, Goed hé, zo zie je maar dat helpmij almaar bekender word, ook in België, en ook gesteund wordt.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door khk464
Gezien de grote concurentie hier in België denk ik dat telenet niet kan achterbllijven en dat er toch een mogelijkheid moet zijn voor een gastenboek op de site.

Dit heb ik dan toch gevonden, ga het uitproberen....

Prachtig, dan zal je van AL de reclame af zijn.

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan