reclame

Status
Niet open voor verdere reacties.

janwitloof

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2010
De laatste tijd last van vervelende reclame,hoe krijg ik deze weg(irettant)

29gcu49.jpg

Is ondertussen opgelost denk ik.Ik heb verder gezocht op deze site onder reclame,en een prog geladen aangegeven door edmoor.
Staat momenteel in rechter boven hoek (ABP),en het blijkt te werken.
Bedankt,en sorry voor het lastig vallen,goedenavond.

Hoi,

Oke je gebruikt nu adblock is inderdaad ook een optie en je bent niet lastig hoor;)

uBlock kende ik nog niet. Ik heb het net geïnstalleerd voor Firefox en het lijkt z'n werk prima te doen :)

Ja, ik ben er heel tevreden over. Ik had eerst Adblock Edge, die deed zijn werk ook goed, maar FF was daardoor wat slomer.
Nu met deze is FF niet sloom meer en gebruikt dus minder mb. En hij houdt veel meer tegen aan ads.

Je weet toch dat Ablock Plus betaald wordt om ads toch door te laten hè?
Daarom ben ik dus overgestapt. Ik hou er niet van dat als je iets maakt wat dingen niet doorlaat, je toch betaald krijgt als je wel wat doorlaat. Dat zijn praktijken waar ik niet zo goed tegen kan, zeg ik heel vriendelijk ;)

Dat wist ik inderdaad, alleen had ik met Adblock Plus al totaal geen ongewenste reclame meer. Maar ik geef toe, uBlock lijkt minder resources te vergen. Die laat ik dan maar lekker staan. Dus bij deze, bedankt voor de tip :)

Updates komen nog niet vanzelf doordat deze plugin nog niet gereviewed is door Mozilla.
Dus hou de versies zelf in de gaten.

Overigens is deze versie een pre-release.
Latest is 0.8.9.2
(of 0.8.9.1 = zelfde behalve voor Safari)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan