recorder brandt niet in xp home edition

Status
Niet open voor verdere reacties.

snertjongc

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2002
Berichten
15
ik heb kortgeleden windows xp home edition geinstalleerd en sindsdien wil mijn sony crx 140e niet meer branden , wel gewoon cd's inlezen .
ik heb al een firmware update maar weet niet precies hoe dat in z'n werk gaat !!!
de update is niet orgineel sony !!!!!!!!!!!!!
Alvast bedankt !!!!!!!!!!!!
 
Geplaatst door snertjongc
ik heb al een firmware update maar weet niet precies hoe dat in z'n werk gaat
de update is niet orgineel sony
Niet gebruiken dus!!!!
Je kan als je een firmware update wilt doen het beste gewoon de orginele van de fabrikant gebruiken.
Welke brandsoftware gebruik je?
Heb je die al geupdate?
 
ik gebruik momenteel de laatste versie van clone cd , deze wekte alijd perfect , behalve nu bij xp .
heb ook al de service pack 1 van xp gedownload en ndere xp updates , maar geen resultaat.
de brander leest perfect in , geeft aan plaats doel cd , geeft eventjes aan SCHRIJFT LEADLANE , gelijk erna BUFFERS LEEGMAKEN , en geeft dan aan SCHRIJVEN naar SONY CRX 140e mislukt.
Ik heb het ook met sony cd extreme geprobeerd en met de laatste nero maar beide geen resultaat.
Alles werkte perfect met windows 98 se , ik baal er dus flink van !!!!!!! H E L P !!!!!
 
In welke volgorde heb je die brandsoftware geinstalleerd?
Als je nu alles verwijderd, dus ook uit het register, en opnieuw installeerd.
Ik denk namelijk dat de verschillende brandsoftware die je hebt conflicten met elkaar hebben.
Installeerd dan eerst Nero en daarna Clone cd, in deze volgorde moet het met elkaar werken.
Welke versie van Nero gebruik je?
Vanaf versie 5.5.6.x werkt Nero met WinXP.
 
He CRASH , ik heb de brander aan de gang gekregen , het zat in apparatenbeheer , daar was bij de atapi controllers , de VIA Bus Master IDE Controller niet goed geinstalleerd , dat wil zeggen , geen digitale handtekening voor XP.
Ik heb ook op de site van microsoft gekeken maar daar stond ook dat mijn cd recorder compatible was met xp.
Ik heb nog wel nieuwere fimware voor de brander gevonden maar er zijn 3 types van de sony crx 140e, welke ik heb weet ik nog niet. Maar wat is jouw advies ???
De firmware updaten of gewoon zo laten.
En hoe ga ik te werk als ik moet updaten ????
Alvast reuze bedankt.
Groetjes SNERTJONGC !!!!!!!!!
 
Geplaatst door snertjongc
de VIA Bus Master IDE Controller niet goed geinstalleerd , dat wil zeggen , geen digitale handtekening voor XP.
Geen digitale handtekening voor XP, dat komt wel vaker voor.:D
Het wil nog niet zeggen dat het niet goed werkt.
Ik werk zelf met Win2000 en de drivers voor mijn videokaart hebben ook geen digitale handtekening die door Microsoft ondersteund wordt.
Het werkt evengoed perfect.

Als het nu goed werkt zou ik niet gaan updaten en het lekker zo laten.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan