recorder doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

wizzy119

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2003
Een tijdje terug heb ik de computer opnieuw geinstalleerd. Er is iets niet helemaal goed gegaan maar ik weet niet wat. Ik ben op de volgende problemen gestuiterd. Als ik een cd wil gaan kopieren dan geeft het brandprogramma (ik gebruik Nero) het f-station en dus de recorder aan als bron. Dit moet veranderd worden naar het e-station. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit moet veranderen en waar. Ik weet het namelijk niet meer.
Het volgende probleem is dat windows niet meer afsluit. Heeft iemand hier ervaring mee en zoja kunnen jullie mij dan vertellen hoe ik dit kan oplossen. Alvast bedankt

Waarschijnlijk 98 SE.

In Nero is er een keuze balk die kun je open klikken.

Laatst bewerkt:
Bij nero is er inderdaad een keuzebalk maar die geeft alleen mijn recorder weer. ik kan dus niet kiezen tussen e en f

Krijg je ook een foutmelding bij afsluiten?
Gebruik je ook anti-virus progje ?

Falco

Laatst bewerkt:
als ik toch ga kopieren geeft ie aan dat dat niet kan maar zover was ik zelf ook al. verder krijg ik geen meldingen. ik heb geen antivirus prog

Welke versie van Nero gebruik je ?
Anders kun je Nero misschien opnieuw installeren en dan moet hij beide drives vinden.
Het afsluiten van 98 SE daar is een patch voor van Microsoft (shutdown problem).

Ik heb nero versie 4.0. Vanmiddag heb ik hem opnieuw geinstalleerd maar heb nog steeds hetzelfde probleem.
Kan dat probleem in de stationsaanduiding of in de bios zitten?

Ik heb die link geprobeerd en het programma geinstalleerd, maar ik krijg het beeld te zien waar staat dat windows bezig is af te sluiten en daar loopt ie vast.

Nero 4.0 is wel erg oud, 5.5 is al vervangen door 6.0019

maar daar hebben we nooit problemen mee gehad.
weet jij of het in de bios of stationsaanduiding kan zitten?

In de BIOS staan volgens mij geen letters alleen bij deze computer.

maar hier kan je wel aangeven wat op je master en sec slave moet staan toch?

mijn probleem met de recorder is opgelost.
Hartelijk bedankt voor jullie hulp.
En met dat afsluiten dat puzzel ik nog wel ff uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan