Recording software

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erates

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2012
Berichten
24
Hoi,

Mijn vriend en ik willen een minecraft serie starten. We hebben al wat aan het experimenteren geweest met audio en video maar krijgen het niet voor mekaar.
We praten met mekaar via Teamspeak, en de audio (spraak) die daar door komt is beter dan de audio (spraak) die Fraps opneemt.
Aangezien er een optie in Teamspeak is om op te nemen, gaan we waarschijnlijk dat geluid nemen.

De vraag is nu,
is er een programma dat kan opnemen waarbij je de audio van bepaalde programma's kan uitschakelen? Audio recording software zou tof zijn, maar Video recording software gaat ook nog.


Groeten,
Erates
 
Je kan natuurlijk ook even allebij opnemen en er dan in een videoprogamma bij elkaar voegen
 
Camtasia Studio van Techsmit?
 
Ik kan zeker allebij opnemen, maar het probleem is dat mijn stem bij mij slecht klinkt en bij speler 2 goed klinkt. En speler 2 zijn stem bij hem slecht klinkt maar bij mij goed.
Daarom zou ik teamspeak apart willen opnemen (wat ook kan) en die sound gebruiken.

Maar dan heb ik nog het probleem dat het geluid van Minecraft ook moet opgenomen worden. Dus als speler 1 praat moet speler 2 zijn geluid op staan en vice versa. Het probleem daarin zit, als het beeld op speler 1 staat, en hij praat, moet het geluid van minecraft ook van speler 1 komen, met gevolg dat dat van teamspeak op de achtergrond mee draait...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan