Records in access vervangen door ################

Status
Niet open voor verdere reacties.

mindgame112

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2009
Hallo allemaal,

Ik heb een database gemaakt voor mijn moeders werk met een aparte front en backend waarbij de front end losgekoppeld staat en alle data word ingevoerd via scripts in vb. Nu komt het heel soms voor dat de data die al ingevoerd was veranderd in een rijtje hekjes namelijk ################. Ik ken het probleem helemaal niet eigenlijk en vraag me af of dit bekend is of dat dit misschien komt omdat er een fout zit in de programmering.

Alvast bedankt

Staan de ### letterlijk in de tabel, of is het slechts de weergave die is veranderd? Als je de tabel exporteert naar Excel bijvoorbeeld, staan er dan ook ### in?

Ik heb de tabel geexporteerd naar excel maar nog steeds verschijnen de hekjes. T gekke is alleen als ik zoek in de tabel naar de hekjes dan vind hij ze niet.

Je kunt niet zomaar zoeken op hekjes, omdat het een beschermd teken is (wordt gebruikt in datum notatie). Net zo min als je kunt zoeken op ? en *. Je kunt er nog wel op filteren. Of er een zoekfunctie voor maken in VBA. Maar als de export ze ook laat zien, heb je vermoedelijk wel een probleem... Je zou de veldeigenschappen nog eens kunnen checken; misschien dat er een tekstveld op numeriek staat, of omgekeerd.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan