Recover disk kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

LelyTekkel

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2003
Toen ik mijn computer kocht, was er standaard een C: (BOOT) schijf, een D: (BACKUP) schijf en een E: (RECOVER) schijf geinstalleerd. Bij het opnieuw installeren van mijn computer is mijn recover disk (E) verdwenen. Hoe krijg ik dat weer terug?

Hallo,
Waarschijnlijk heb je een OEM PC ? Bijv, Packard Hell, Compaq of zoiets ?
Heb je opnieuw geinstallerd met de bijgeleverde recover-CD ?
Zoniet, dan is die partitie dus verdwenen !
Daar is dan weinig aan te veranderen zover ik weet.
Greetz,
Harry.

stonder der misschien nog bestanden op? ik vrees dat het moeilijk zal zijn om de dingen die der op stonden trug te halen:( maar je moet tog die partitie verwijdert hebben bij het installeren van je pc???

klinkt als een Aldi computer.
Daar heb je een recovery cd bij gekregen
Ik snap dan niet dat die partitie weg is.
Heb je al gekeken naar de totale grootte van de huidigepartities of die klopt met de totale grootte van de HD?

Bedankt voor de reacties. 't Is inderdaad de Medion van de Aldi. CD er inderdaad bij gekregen maar toch is dat niet gelukt. Ik heb er eerst een keer een andere versie van Windows XP Pro op gehad. Misschien dat het daaraan ligt? Ik ga ermee aan de slag. Je hoort van mij. Gr. Peter

Laatst bewerkt:
Omdat je dus een andere Windows-versie hebt geinstalleerd is die partitie er waarschijnlijk niet meer. Misschien eerst geformatteerd ?
Ik heb weinig ervaring met Medion, bij Compaq kun je met de recover CD opnieuw installeren.
Er is hier vast wel iemand met Medion-ervaring ?
Greetz,
Harry.

Als het toevallig om de MD8383XL gaat kan ik je wel aan een image van de recoverpartitie helpen. Die kun je dan met de gewone medion recover cd weer gebruiken.

Ik ga effe kijken en dan hoor je of het die is. Waar staan die gegevens van die computer?

Peter

Geplaatst door LelyTekkel
Ik ga effe kijken en dan hoor je of het die is. Waar staan die gegevens van die computer?

Peter

Op de doos en op de bon ;)
Maar de 8383Xl was de stofzuigerlawaai uitvoering van de Aldi, dus even je oor te luisteren leggen en je weet het.

Gegevens: p4, 3,4 ghz, 512GB ddr, 250GB harddisk en nog wat toeters en bellen.

Als het om de pc gaat die in je profiel staat is het een andere. Maar ik gok dat niet iedereen zn profiel erg vaak bijwerkt.

Geplaatst door LelyTekkel
Dat is 'm inderdaad. Had ik al gezien. Kan ik nog wat anders doen?

Het is de 8383XL?
Dan moet je even 5 gigabyte fat32 partitie maken op je harddisk waar de recoveryfiles op moeten komen te staan. Stuur me maar een mailtje als dat gedaan is en dan geef ik je login adres waar je de files kan downen.

Nee nee, ik bedoelde dat de computer op de foto inderdaad mijn computer is en dus niet die jij bedoelde.. Sorry voor het misverstand. Doos en bon heb ik helaas niet meer. Ik moet de boel dus even uit mijn kast bouwen voordat ik kan zien welke het is. Je hoort nog van mij. Bedankt in ieder geval zover.

Gr.

Peter

medion care centrum bellen
Achter op je pc staat een serienummer
Zij kunnen dan gelijk zien welke je hebt.

Geplaatst door Nare Man

Het is de 8383XL?
Dan moet je even 5 gigabyte fat32 partitie maken op je harddisk waar de recoveryfiles op moeten komen te staan. Stuur me maar een mailtje als dat gedaan is en dan geef ik je login adres waar je de files kan downen.

Het is de 8380 MD van Medion. Kan een van jullie daar wat mee?

hmmm. ik heb de md 8080, ie is dus wat ouder dan die van jou.

Als je nu eens het servicecentrum belt???? je hebt per slot van rekening 3 jaar volledige garantie en Medion is heel goed voor wat de service betreft. Ze willen jou daar vast wel verder helpen.

Netherlands
Medion Service Center
Postbus 7140
NL-5980 AC Panningen
Tel.: 0900-633 4660
Mo. - Fr.: 07:00 - 23:00
Sa. / So.: 10:00 - 18:00
Fax: 0900-654 6540
www.medion.com
PC-infoNL@medion.com

Dit zijn hun gegevens.

Geplaatst door martin van de mortel
hmmm. ik heb de md 8080, ie is dus wat ouder dan die van jou.

Als je nu eens het servicecentrum belt???? je hebt per slot van rekening 3 jaar volledige garantie en Medion is heel goed voor wat de service betreft. Ze willen jou daar vast wel verder helpen.

Gaan we even proberen. Bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan