recover Microsoft account

Status
Niet open voor verdere reacties.

Audass

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2014
Besturingssysteem
MacIos
Goedemorgen

een beetje ingewikkeld ? Ik gedraag mij halfslachtig . Meestal wordt gewerkt met MacOS , laatste versie van ventura, . Met Mail kan ik mijn emails lezen en versturen. Immers Mail is ingesteld dat hij mijn emails gaat ophalen bij de Exhange server van mijn werkgever. maar anderzijds zegt mijn werkgever dat ik de mails ook terugvind met

Use the following link to open this mailbox with the best performance:
https://outlook.office.com/mail/u0016947@kuleuven.mail.onmicrosoft.com

Maar dit lukt mij niet want om op deze link aansluiting te krijgen wordt gevraagd mij in te loggen op mijn Microsoft accoord. En hierin slaag ik niet !
Ken je een eenvoudige methode om mijn mijn Microsoftaccount te "recover" ?
Ik vind methodes die zoveel informatie vragen , dat ik een halve dag bezig ben !

Met dank en vg
Audass

Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat je gewoon met je werkaccount moet inloggen. Ik ken althans niet anders, bij werkmail. En dat lijkt mij ook niet meer dan logisch.

Je hebt van je werkgever vast wel een gebruikersnaam en wachtwoord gekregen voor je e-mail. Die dien je te gebruiken. Indien niet of onbekend, dan melden bij de helpdesk. Microsoft zal je daar niet bij kunnen/mogen helpen.

Maar ik heb altijd een microsoft account gehad gezien ik een office kocht. Daar geraak ik nu nietmeer bij.
Mvg

RK

Maar díe Office is van jezelf, en dat Microsoft account ook. Nu gaat het, volgens je eigen woorden, om een Microsoft account van je werkgever. Uiteraard moet je daar een andere account voor gebruiken. Namelijk die van je werk.

Maar dit gaat toch over een account bij KU Leuven?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan