recovery cd aanmaken

Status
Niet open voor verdere reacties.

tam30

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2006
ik heb voor mijn dochter een laptop hp pavilion dv6510eb gekocht met vista. je kreeg er wel geen cd'tje bij. het staat wel op een aparte partitie en er was de mogelijkheid om recovery cd's aan te maken zeiden ze.
ik wilde dit onmiddellijk de eerste dag doen , maar lukte niet. gebeld naar winkel en kreeg daar eigenlijk maar een dwaze reaktie.
probeer het nu opnieuw en het is nog altijd hetzelfde. er staat daar een programma op recovery manager waarmee je het moet doen. ik start dat programma. ik krijg de waarschuwing dat ik maar 1 set kan aanmaken. dan komt er dat hij de bestanden aan het aanmaken is. aan 50 % stopt hij. er komt de bewerking wordt geannuleerd. een volgende keer zal hij starten waar je nu gestopt bent.
dit gebeurt altijd. hij doet anders niks. hij schrijft niet naar de dvd, niks.
iemand een idee?

Als het goed is kan je ook met die partitie een recovery maken. Als je de laptop opstart zie je ( voordat hij naar windows gaat dus gelijk als je de knop ingedrukt hebt ) een paar keuze's onderin met waaronder HERSTEL of RECOVERY.

Probeer dat eens te doen om te kijken of dat lukt. Als dat gelukt is dan kan je wel een recovery dvd aanmaken.

Als je een laptop gekocht hebt bij de winkel kijk ook even of hij wel in de doos zat en niet een showroom model. Als je een showroom model hebt raad ik je zo wie zo een recovery of herstel aan.

Lukt het toch niet om de recovery te doen via de partitie... dan kan het zijn dat er iets mis is met de bestanden op die partitie.

Raar genoeg geven die kl**tzakken geen garantie op software...

Raar genoeg geven die kl**tzakken geen garantie op software...
Je hebt recht op een goed werkende installatie en de mogelijkhheid om een recovery cd\dvd te maken,behoord net zo goed tot diezelfde installatie ;)

M.a.w. je hebt gewoon recht op de garantie dat alles naar behoren functioneerd.

Greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan