Recovery-CD Acer

Status
Niet open voor verdere reacties.

rvdmaden

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2001
Ik wil graag mijn Acer laptop terugbrengen in de fabrieksstand om deze vervolgens opnieuwe te installeren. Ik heb daarovor 2 recoverydisks voor "TravelMate 2300/4000/4500 Series Recovery CD". Maar ik mis er nog eentje: de bootable recovery CD waar ik mee moet beginnen. Ik heb al op www.acer.nl gezocht, maar kan niets vinden. Wie weet waar ik deze kan downloaden?

die krijg je normaal bij de laptop, ik denk niet dat je die ergens vandaan kan halen imv de groote..

Meestal kun je vanaf een recovery cd booten (omdat XP erop staat).
Heb je ze alle 2 getest (en staat de BIOS goed CD first boot) ?

Laatst bewerkt:
Ja, ik weet dat je die normaal bij de laptop krijgt. De twee recovery-CD's heb ik ook nog, ik ben alleen de bootable CD kwijtgeraakt, waar je normaalgesproken mee moet beginnen. Ik heb het al geprobeerd met de twee CD's die ik nog wel heb, maar die zijn niet bootable. Mijn collega heeft ook een Acer (helaas van een ander type...) en die heeft ook drie CD's nodig: één bootable, en twee recovery cd's. Schijnbaar moet het wel ergens te downloaden zijn. Al duurt het waarschijnlijk even voordat ik het binnen heb, zal ik het toch nodig hebben....

Dank voor de links. Kopen in Engeland vind ik een beetje omslachtig. Ik heb ook even gekeken naar de Acer eManager. Die zit er inderaad op, maar helaas zonder optie "eRecovery".....

Bijlagen

• acer.JPG
    acer.JPG
    11,9 KB · Weergaven: 43
  • acer2.JPG
    acer2.JPG
    41,5 KB · Weergaven: 44
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan