recovery cd kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

satshow

Moderator
Forumleiding
Moderator
Lid geworden
12 jun 2001
Besturingssysteem
Linux KDE Neon
Office versie
Libreoffice
Ik wil de laptop eens opnieuw installeren maar ben de recovery cd kwijt. Ik heb een siemens amilo L 7300-x
De windows key staat onderop de laptop.
Heeft iemand enig idee hoe ik aan een andere recovery cd kan komen?

contact opnemen met de fabrikant van je laptop,,

de meeste hebben de mogelijkheid om tegen een vergoeding je de cd's op te sturen.

Ik wil de laptop eens opnieuw installeren maar ben de recovery cd kwijt. Ik heb een siemens amilo L 7300-x
De windows key staat onderop de laptop.
Heeft iemand enig idee hoe ik aan een andere recovery cd kan komen?

Siemens kent toch een herstelfunctie, dus een functietoets die je tijdens het opstarten in moet drukken en waarmee je een optie krijgt om de notebook terug te zetten naar de 'fabrieksinstellingen'?

Je kan ook gewoon een CD van iemand die je kent lenen (moet het wel de goede versie zijn, dus als je Home Edition hebt moet je ook zo'n CD lenen). Die installeer je dan gewoon met die key. Werkt niet altijd, maar proberen kost niets.;)

Heb iemand kunnen vinden hier in de buurt die blijkbaar deze laptop ook heeft, heb die cd ondertussen opgehaald en zit nu in de laptop.
Dus even afwachten wat er gebeurt.

Bij mijn pc als ik daar de recovery cd laat installeren staat er allemaal rommel op van een trail versie van Norton enzo.

Op mijn kast plakte ook een key, ik ehb gewoon een propere XP geinstalleert, en het werkt goe.

Ik heb wel naar microsoft moeten bellen om te laten activeren, maar dat kan bij u niet zijn.
ik zou voor de propere XP gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan